סיוע למעסיקים באיוש קציני בטיחות  |  עלייה מדאיגה במספר ההרוגים בתאונות דרכים בשנת 2019. 5% יותר בהשוואה לשנת 2018  |  היכנסו גם לדף הפייסבוק של האיגוד  |  


             
_________
 









  

        
 
חב' כלמוביל משיקה את מיצובישי טרייטון החדש בישראל
דף הבית >> ארכיוני האתר (המשך) >> ארכיון (המשך 21) >> חב' כלמוביל משיקה את מיצובישי טרייטון החדש בישראל
2-2-20
 
חב' כלמוביל משיקה את מיצובישי טרייטון החדש בישראל !
 
 

הטרייטון החדש בטוח יותר, מאובזר יותר ונוח יותר.
בטריטון מנוע טורבו  דיזל חדש 2.2 ליטר עם 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ .
תיבת 6 הילוכים מתקדמת עם אפשרות לתפעול ידני. אבזור בטיחות חדשני כולל מערכת בלימה אוטונומית (בדגמיDAKAR בלבד).
מערכת מולטימדיה Connected Car, עם WAZE מובנה ו - I SAY הכולל ממשק זיהוי קולי.

ללקוחות ציי רכב תסופק חבילת דאטה חודשית של 2GB  למשך 36 חודשים.

מערכת הקונקטד תגיע כסטנדרט בדגמי ה- Dakar וה-SE Dakar בלבד, שאר רמות הגימור יצויידו במערכת שמע מקורית הכוללת נגן CD ודיבורית   Bluetooth.

הטרייטון החדש הינו הדור השישי בקטגוריית רכבי ה- "פיקאפ" של מיצובישי
ו -40 שנה בדיוק לאחר השקת ה- L200 הראשון עם למעלה מ -4.7 מיליון מכירות בכ-150 מדינות ונתח של כ- 30% משוק הפיק אפים העולמי.

בדגמי 4X4 - מערכת ההנעה המתקדמת מאפשרת לבחור בין הנעה אחורית להנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה בכביש, הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי נעול והנעה כפולה עם הילוך כוח בשטח.

מצבי ההנעה השונים*:

2H – הנעה אחורית לנסיעה בכביש ולהפחתת צריכת דלק.
4H – הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה המשמש לכביש חלק ליציבות ובטיחות מרביים.
4HLC – הנעה כפולה לנסיעה בשטח ודיפרנציאל מרכזי נעול.
4LLC – הנעה כפולה בהילוך כוח עם דיפרנציאל מרכזי נעול לנסיעה בשטח טכני קשה הדורש כוח רב. – מצב הנעה זה קיים בדגמי DAKAR בלבד
 

*לנוחויותכם מצ"ב מפרט המסביר על מצבי הנעה לכל רמת גימור
מערכת זו מקנה לרכב יציבות ובטיחות מרבית ונשלטת על ידי חוגה נוחה לתפעול. על פי תנאי השטח ותנאי הנהיגה. ניתן להעביר מ-2WD ל-4WDמבלי לעצור את הרכב עד מהירות 100 קמ"ש.

הטרייטון החדש פותח כרכב עבודה בעל שלדה חזקה וקשוחה המיועד לתנאי נסיעה מאתגרים יחד עם נוחות מרבית בתא הנוסעים, בנוי לעומסים כבדים ומציע משטח העמסה גדול לשימוש עד 1 טון וכושר גרירה של 3.1 טון בדגמי 4X4  ורדיוס סיבוב של 5.9 מטר.

הטרייטון, שמזוהה בתחום רכבי העבודה ונמצא בחזית הקדמה הטכנולוגית, מצויד ב-7 כריות אוויר,  EBD- לחלוקת עוצמת הבלימה, HSA- כעזר לזינוק בעליה, TSA לבקרת יציבות לגרור,  ASTC- לבקרת יציבות ומשיכה  RISE- לחלוקת עומסים בזמן תאונה.

למערכות אלו התווספו בדגם Dakar מערכות הבטיחות מתקדמות:

FCM - בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל

LDW- להתרעה על סטיה מנתיב.

בדגם Dakar SE קיימות בנוסף המערכות הבאות:

AHB- שליטה אוטומטית באורות הגבוהים
BSW- זיהוי כלי רכב בשטח מת
RCTA- התרעה על תנועה אחורית חוצה ו- UMS- למניעת האצה פתאומית לא רצויה.


הטרייטון החדש מגיע באבזור עשיר הכולל בין היתר:

הגה 4 צלעות מצופה עור
בקרת שיוט
ידית הילוכים בריפוד עור
דיבורית Bluetooth
שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע
מדרכי צד

דגם Dakar מוסיף:

בלם יד בציפוי עור
בקרת אקלים דיגיטלית
מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות
חיישן גשם ותאורה
מראה פנימית בעלת עמעום אוטומטי
חלונות כהים בחלק האחורי Privacy Glass
תאורה אחורית משולבת LED
חישוקי סגסוגת 18"
מצלמת נסיעת לאחור
מערכת Connected Car

דגם Dakar SE מוסיף:

מושבי עור
מושב נהג עם כיוונון חשמלי
חימום למושבים קדמיים
KOS - מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח
DRL - מערכת תאורת יום LED, תאורה ראשית LED
חיישני חניה קדמיים ואחוריים
מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה
בקרת אקלים דו-אזורית.

מחירים:






 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
 

   


  


 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



  חזור למעלה כל הזכויות שמורות לאיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה   טל: 03-6390149   פקס: 03-6872214
 
לייבסיטי - בניית אתרים