סיוע למעסיקים באיוש קציני בטיחות  |  13ֵ% פחות הרוגים בתאונות דרכים בשנת 2018 בהשוואה ל-2017  |  362 הרוגים בשנת 2017, 4% פחות מאשר בשנת 2016  |  נוהל 14 (מידע תעבורתי על נהגים) כפי שהוא היום, הוא בעיקר עול ואינו עונה על הדרישות  |  משתדרגים - מעתה, איגוד קציני הבטיחות בתעבורה גם ב"פייסבוק"  |  


             
_________
 






 








        
 
"קציני הבטיחות בתעבורה רק מפסידים" ? הנהלת האיגוד משיבה לישראל טיקוצקי :
דף הבית >> ארכיוני האתר (המשך) >> ארכיון המשך 17 >> "קציני הבטיחות בתעבורה רק מפסידים" ? הנהלת האיגוד משיבה לישראל טיקוצקי :
22-12-15

במסגרת גיליון 143 של העיתון "מגמה", פרסם ישראל טיקוצקי, הבעלים של חב' טיקו תנועה בטוחה בע"מ (חברה קבלנית למתן שרותי קציני בטיחות) , אסופה של מלל מכפיש ופוגעני כנגד האיגוד וחברי ההנהלה, תחת הכותרת "קציני בטיחות בתעבורה רק מפסידים".



חברי הנהלת איגוד קציני הבטיחות תמימי דעים באשר לכותרת הפרסום. לחברי הנהלת איגוד קציני הבטיחות לא נותר אלא לומר: ישראל, אתה צודק. קציני הבטיחות אכן מפסידים ומי כמונו חברי ההנהלה יודעים כמה.
מי כמונו, המשרתים נאמנה ובהתנדבות מאות קציני בטיחות, המביעים בנו את אמונם מידי יום, יודעים כמה הם מפסידים. מי כמונו, המקבלים יום יום פניות מקציני בטיחות, המעלים בפנינו את בעיותיהם וקשייהם יודעים כמה הם מפסידים. מי כמונו, המעורים במצב הקשה השורר בכבישי הארץ יודעים כמה הם מפסידים.
מפרסומיך השונים אנו למדים שאתה צמא להישג כלשהו אז רשום לעצמך: אנו מאמינים כי אתה הוא אחד הגורמים החתומים על חלק מההפסדים של קציני הבטיחות. העונג כולו שלך.
אנו וחברינו קציני הבטיחות בחרנו לעסוק במקצוע מתוך תקווה לבטיחות ובטחון. בטיחות לנהגים ולמשתמשי הדרך וביטחון תעסוקתי לנו ולבני משפחתנו. וכשמבקשים להפוך אותנו לעובדי קבלן, וליתר דיוק "תת עובדי קבלן" אנו לא נשתוק! כשמבקשים לוותר על הבטיחות לצורך השאת רווחיות אנו לא נוותר! כשתאגידים סוחרים בנו ומבקשים להפוך אותנו לחותמת גומי המייצרת כסף אך לא בטיחות אנו לא נשקוט!
ואכן אנחנו לא שותקים. ונקדיש לשם כך את זמננו, מרצנו ובריאותנו. הכפשותיך ושקריך לא יניאו אותנו מהמטרות החשובות שהצבנו לעצמנו.
כפי שאתה יודע אדון טיקוצקי, לנו אין חברות המעסיקות קציני בטיחות ומשיאות על גבם רווחים נאים. אצלנו כסף הוא לא חזות הכל. מה שמניע אותנו זה לא "לנגוס" בעוד נתח שוק ומעולם לא נטען כנגדנו שפעילותנו אינה חוקית.
אתה בוודאי מכיר אדון טיקוצקי, את האמירה הקלישאתית לפיה "הכלבים נובחים והשיירה עוברת". עם זאת, כעמותה הפועלת על פי דין וכמי שהוראות החוק והמוסר עומדים לנגד עיניהם, מצאנו שלא להשיב חברינו ריקם ולהתייחס למקצת מדבריך הדיבתיים שעולים בפרסומיך. בקשה אחת לנו אליך, אל תטעה לחשוב כי התייחסות רצינית מצדנו, יש בה ללמד על רצינות דבריך. זוהי פשוט דרכנו ביחס לכל דבר ועניין.
באותו פרסום פוגעני וכוזב נראה שהתיימרת אדון טיקוצקי, לייצר משבר אמון בין האיגוד לחבריו, על סמך העלאת טענות חסרות כל בסיס. אז נספר לך את שבוודאי אתה יודע, כי לצד קיום הדרכות מקצועיות וכנסים, הפעלת אתר אינטרנט והעלאת תכנים מקצועיים, מימון ייעוץ משפטי ראשוני לחברי האיגוד ועוד שלל פעילויות, האיגוד דואג לעתידם של קציני הבטיחות ולביטחון הציבור כולו, בפעילות מאומצת המתקיימת במסדרונות הכנסת, בבית המשפט ובמשרד התחבורה.
אנו לא מסתירים זאת. ההיפך, אנו גאים בפעילותנו ונמשיך לעשותה ככל שיידרש.
כפי שאתה בוודאי יודע, כלל פעילויותיו והוצאותיו של האיגוד כפופות לאישור חברי ההנהלה ומבוקרות על ידי רואה חשבון ועל ידי רשם העמותות, שאך לאחרונה, כמדי שנה, אישר את דו"חותיו הכספיים. הוצאותיו ופעילויותיו של האיגוד נאמנות למטרותיו ולתקנונו, להחלטות הנהלתו המתקבלות כדין ובעיקר, נאמנות לרחשי ליבם של חברי האיגוד, שבינינו לבינם ערוצי תקשורת והידברות פוריים.
אכן מר טיקוצקי, לצד חברי ההנהלה המקיימים את פעילותם בהתנדבות, קיימים גורמים מקצועיים להם האיגוד משלם את שכרם ואנו אף גאים לומר כי הוא ראוי, משביע את רצונם ומשקף את עבודתם, כך שאת זו הם מבצעים נאמנה, במסירות ובחריצות. אנו מבינים מדבריך, כי בינינו לבינך פערים במגוון עניינים ובהם מתן שכר ותנאים הוגנים לעובדים/נותני שירותים ואנו שמחים וגאים שכך הדבר. וזו בדיוק הנקודה.
אנו מודעים לעובדה, כי ישנם כאלה שעבורם תשלום שכר הוגן היא מילה גסה וזהו בדיוק חלק ממאבקנו הלגיטימי. לקציני הבטיחות מגיעים תנאים הוגנים, יחס הולם, תמיכה מקצועית וגיבוי. לשם כך אנחנו כאן, כדי לדאוג שהם יפסיקו להיות "תת עובדי קבלן". על מנת לשפר את בטיחותנו ואף את בטיחותך.
באומרנו "תת עובדי קבלן" נבקש להפנותך לדברים שבוודאי מוכרים לך, כפי שעלו בפרוטוקול ישיבת ועדת הכלכלה של הכנסת, מיום 21.9.2014: "מבחינת העסקה. אני רוצה לתאר היבט נוסף שחברי הכנסת צריכים להיות מודעים אליו. יש סבירות גבוהה שהחברות האלו הן חברות כוח אדם. אני לא אומר דברים נחרצים, אבל לפי התיאור ששמעתי יש סבירות גבוהה. לכך יש שתי משמעויות. משמעות אחת שהם צריכים לקבל רישיון כקבלני כוח אדם, שיש ערובה. זה פחות רלוונטי למה שקורה כאן. ההיבט השני הוא שאחרי 9 חודשים הם מפטרים את העובד או קולטים אותו במקום העבודה. אפשר להאריך ב-15 חודשים בנסיבות מיוחדות. שר הכלכלה יכול להאריך. זה היבט שאתם צריכים לקחת בחשבון. ."
לפני סיום נציין, שתוך תוך כדי כתיבת שורות אלו תוהים אנו, מהו אותו "ארגון קציני בטיחות עצמאיים"? האם מדובר בתאגיד שהוקם על פי דין? האם ל"ארגון" תקנון מוסדר? האם ל"ארגון" הנהלה וחברים? האם ה"ארגון" כפוף לחוקים ולכללים? האם ה"ארגון" מדווח על פעילותו? האם פעילותו מבוקרת? האם ב"ארגון" מקבלי שכר? ולמעשה, מה בעצם תפקידך ב"ארגון"?
ואת מי בכלל מייצג ה"ארגון"? האם ה"ארגון" מייצג את קציני הבטיחות העובדים כ"תת עובדי קבלן"? אם כן נתהה הכיצד, שכן לטעמנו שמו של הארגון ("קציני בטיחות עצמאיים") אינו מלמד על כך. בפועל, אנו סבורים, כי הוא משקף את ההיפך הגמור.
אנו מאמינים, כי כתבה נוספת במסגרת הכתבות המכפישות שיוצאות תחת ידך היא רק עניין של זמן. אנו וקציני הבטיחות נשמח, אם תוותר על מספר שורות של מלל דיבתי נוסף, לטובת מענה על תהיותינו.




 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
 

 


 


 


 

 
 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



  חזור למעלה כל הזכויות שמורות לאיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה   טל: 03-6390149   פקס: 03-6872214
 
לייבסיטי - בניית אתרים