סיוע למעסיקים באיוש קציני בטיחות  |  הטבה לחברי האיגוד-השתלמות מקצועית בנושא אבטחת מטענים בעלות מופחתת  |  איגוד קציני הבטיחות בתעבורה מברך את השרה מרב מיכאלי ומאחל לה הצלחה בתפקידה החדש כשרת התחבורה  |  הצעה לספקים המעוניינים להציג מוצריהם ו/או שרותיהם בפני ציבור קציני הבטיחות  |  היכנסו גם לדף הפייסבוק של האיגוד  |  



             
_________
 









  

        
 
טכוגרף דיגיטלי הינו תחנה חשובה בדרך וכעת - שינוי תקנה 168 היא היעד הסופי
דף הבית >> עמודי כתבות >> טכוגרף דיגיטלי הינו תחנה חשובה בדרך וכעת - שינוי תקנה 168 היא היעד הסופי
5-1-21

מאת: שמעון סודאי, יו"ר איגוד קציני הבטיחות

קציני בטיחות יקרים ,

בוקר של אור חדש. התקדמות בדרך, עד לאישור הטכוגרף הדיגיטלי . 
פעילות האיגוד בנושא זה בשיתוף פעולה עם ארגון נהגי האוטובסים נושאת פרי.
 
טכוגרף דיגיטלי הינו תחנה חשובה בדרך וכעת - שינוי תקנה 168 היא היעד הסופי !
 
בשורה חשובה ומשמחת צעד משמעותי בענף התחבורה הציבורית / ההיסעים ותחום המשאיות. ועדת הכלכלה אישרה היום את הטכוגרף הדיגיטלי ויש לברך על כך .
 
אין ספק שמדובר בהישג גדול לארגוני התחבורה בראשם ארגון נהגי האוטובוסים ואיגוד קציני בטיחות ועוד גופים כמו אור ירוק בהובלה מעוררת השראה של ההסתדרות הלאומית שעשו את הבלתי יאמן להעביר את התקנה החשובה להכנסת הטכוגרף הדיגיטלי .
 
לדאבוני יש עדין כאלה שמצקצקים בלשונם ומעבירים ביקורת על
האיגוד . להעביר ביקורות זה דבר לגיטימי, ומנגד זאת חובתי כיו"ר להעביר תגובה בשם האיגוד .
 
אני מניח שכולם כאן מכירים את דעתי ביחס לליקויים הרבים שיש בתקנה -168. עם זאת, דעתי חיובית ביחס לטכוגרף הדיגיטלי.
 
בשנים האחרונות מאז החיבור ושיתוף הפעולה ההדוק והפורה עם ארגון נהגי האוטובוסים בראשות היו"ר ישראל גנון נעשו מספר מהלכים משמעותיים ליצור קרקע פורייה לקדם את הכנסת הטכוגרף הדיגיטלי בישראל.
 
לא אציין את כל מה שנעשה מאחורי הקלעים אבל הפתגם הזה ימחיש את כוונתי: "תעבודו קשה בשקט, ההצלחה כבר תעשה את הרעש".
זה בעיקר המסר לאותם חברים שהעבירו ביקורת על התנהלות האיגוד במרשתות החברתיות.
 
אבקש להזכיר לכם עוד משפט : "הפוך גוטה הפוך".
נעשתה כאן עבודה מתואמת בין הארגונים היות והיו כאלה שחשבו בצדק שצריך קודם לתקן את תקנה -168 ורק לאחר מכן לאשר את הוספת הטכוגרף הדיגיטלי וזה גם היה הטיעון שעלה היום מצד מועצת המובילים בתוספת הבקשה לחניונים, דבר שכנראה ימשיכו לדוש בו עוד שנים רבות לדאבוני אך בפועל המדינה לא תקיים אפילו חניון אחד עד אז.
 
טיעון מסוג זה הוא לגיטימי אך הוא אינו משרת את הכוונה לאישור הטכוגרף הדיגטלי . אם חלילה היום יו"ר ועדת הכלכלה היה הולך למהלך בו קודם יעסוק בתיקון תקנה - 168 אני מעריך שאולי רק בעוד שלוש שנים היה מתקיים תיקון כזה, תוסיפו לזה את קצב החלפת הממשלות בבחירות ואתם מקבלים מצב שכל התפתחות בו היה ככל הנראה מתרחק מאתנו .
למעשה הרווחנו כאן זמן יקר לצד האסטרטגיה והטקטיקה שהובלנו .
 
1- עד שתחתם האמנה לאישור הטכוגרף הדיגיטלי תחלוף כחצי שנה .
2- מרגע קבלת האמנה יהיה פרק זמן לפרסום התקנה ברשומות .
3- במהלך הזמן הזה עד חודש מרץ -2021 יתקיימו בחירות ובזמן שנותר נדאג לתקן את תקנה – 168 שאת היסוד לשינוי התקנה הגה איגוד קציני בטיחות באמנה שנחתמה בין ארגון נהגי האוטובסים לבין איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה .
 
אני סבור שביחד עם המעסיקים בשיתוף ארגוני התחבורה השואפים לבטיחות בת קיימא נוכל לבצע מהפכה חשובה ובכך לצמצם את מספר התאונות וההרוגים בכבישים בתחום האוטובוסים והרכב הכבד .
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
   


   


  


 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



  חזור למעלה כל הזכויות שמורות לאיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה   טל: 03-6390149   פקס: 03-6872214
 
לייבסיטי - בניית אתרים