סיוע למעסיקים באיוש קציני בטיחות  |  15% פחות הרוגים בשנת 2020 לעומת 2019. בשנת 2020 נהרגו 305 אנשים לעומת 355 אנשים בשנת 2019  |  היכנסו גם לדף הפייסבוק של האיגוד  |  חג עצמאות שמח לכל בית ישראל!  |  


             
_________
 









  

        
 
פיג'ו 508 FASTBACK PHEV מושקת בישראל בגרסה היברידית נטענת
דף הבית >> עמודי כתבות >> פיג'ו 508 FASTBACK PHEV מושקת בישראל בגרסה היברידית נטענת
25-11-20

פיג'ו 508 FASTBACK PHEV מושקת בישראל בגרסה היברידית נטענת (PHEV) שמפיקה 225 כ"ס, עם רמת זיהום נמוכה במיוחד וברמת האבזור הגבוהה ביותר – GT
 

  • לובינסקי יבואנית מותג פיג'ו, משיקה בישראל את 508 FASTBACK PHEV עם יחידת הנעה היברידית נטענת מתקדמת וברמת האבזור הגבוהה ביותר – GT
  • פיג'ו 508 FASTBACK PHEV תשווק בישראל עם הספק משולב של 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ המגיעים מחיבור בין מנוע 1.6 ליטר בנזין טורבו המספק 180 כ"ס ו-30.6 קג"מ למנוע חשמלי בתפוקה של 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ המניעים את הגלגלים הקדמיים. גרסה זו תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.9 שניות
  • פיג'ו 508 FASTBACK PHEV מצוידת בסוללת ליתיום יון בהספק של 11.8 קוט"ש המאפשרת אוטונומיה של 57 ק"מ וצריכת דלק ממוצעת של 66.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת על פי תקן WLTP
  • מחיר פיג'ו 508 FASTBACK PHEV ברמת אבזור GT יחל ב-244,990 שקל
  • פיג'ו 508 FASTBACK PHEV תימכר בישראל עם אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה ו-3 שנים או 100,000 ק"מ על שאר מערכות הרכב
 
   

קבוצת לובינסקי, מוסיפה לעבות את היצע הדגמים בתחום ההינע החשמלי ומשיקה בישראל את מכונית הסלון היוקרתית והמרהיבה פיג'ו 508 FASTBACK PHEV עם הינע היברידי נטען (Plug In Hybrid) וברמת האבזור הגבוהה ביותר – GT. פיג'ו 508 FASTBACK PHEV תימכר לצד גרסאות הבנזין 'פרימיום' 180 כ"ס וה-GT 225 כ"ס ותביא לקבוצתה מערכת הינע מתקדמת התורמת לביצועים חזקים לצד ידידותיות לסביבה, חיסכון משמעותי בהוצאות, איכות נסיעה גבוהה, אבזור יוקרתי ורף גבוה של הנאה מהנהיגה.
 
יחידת כוח חזקה וחסכונית
פיג'ו 508 FASTBACK PHEV משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין המפיק הספק של 180 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ למנוע חשמלי המותקן בחזית ומפיק 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ אשר מקבל את האנרגיה מסוללה בקיבולת של 11.8 קוט"ש. ההספק המשולב של הצימוד ההיברידי עומד על 225 כ"ס והמומנט המשולב על 36.7 קג"מ. אלה, בסיוע תיבת שמונת ההילוכים החדשה מבית AISIN מפיקים תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 240 קמ"ש. גרסה זו מאפשרת נסיעה על טהרת החשמל לטווח של 57 ק"מ (WLTP) ונסיעה עד מהירות של 135 קמ"ש, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 66.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת לפי תקן WLTP והפליטה על 33 גרם CO2 לק"מ – קבוצת זיהום 2. גרסת ה-PHEV מציעה גם 4 מצבי נהיגה לבחירה בלחיצת מתג – ספורט, הייבריד, נוחות וחשמל מלא.
תיבת ההילוכים החדשה – e-ATN8 מחוברת למנועים באמצעות מצמדים עם דיסקיות רטובות במקום עם ממירי מומנט. סוללת הפיג'ו 508 FASTBACK PHEV מצוידת במערכת בקרת טמפרטורה נפרדת אשר מייצרת טמפרטורת עבודה אופטימלית בכל תנאי מזג אוויר. כאשר יתרת האנרגיה בסוללה החשמלית נמוכה, מנוע הבנזין יופעל לשם הטענת הסוללה ולהניע את הרכב בהתאם לצורך, בכדי להבטיח שימוש מרבי בהנעה החשמלית ולצמצם ככל האפשר את זיהום האוויר.
פיג'ו 508 FASTBACK PHEV מצוידת ב-OBC (On Board Charger) בהספק של 7.4 קילוואט המאפשר טעינת הסוללה מעמדת טעינה AC ביתית או ציבורית המספקת 32 אמפר/שעה בה הטעינה מ-0 ל-100% תארך 1.6 שעות וניתן לטעון גם משקע חשמל ביתי בעזרת כבל מוד 2  (10 אמפר/שעה) בו הטעינה מ-0 ל-100% תארך 5.5 שעות.
על פי בחירת הנהג, ניתן להגדיר את מידת שמירת האנרגיה החשמלית לפרק זמן מאוחר יותר של הנסיעה ולחייב שימוש באנרגית מנוע הבנזין. המערכת מאפשרת לבחור שמירה של 20 או 30 ק"מ או את כל טווח האוטונומיה החשמלית של 57 ק"מ בהתאם לצורך. לדוגמא, בנסיעות משולבות עירוני וחוץ עירוני, ניתן לנסוע עם הנעת בנזין מחוץ לעיר והנעה חשמלית ברחבי העיר, בעיקר בתחומים המיועדים לכלי רכב בעלי 0 זיהום בלבד. 
 
אבזור עשיר וציוד בטיחות מתקדם
פיג'ו 508 FASTBACK PHEV תמשיך לבדל את עצמה ממתחרותיה בקבוצת רכבי הסלון באמצעות אבזור עשיר ורב. רמת ה-GT בה היא מגיעה מצוידת במתלים אדפטיביים מתכווננים אלקטרונית במספר מצבים (נורמל, קומפורט וספורט), בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירת מיקום במרכז הנתיב, מצלמות חניה היקיפיות בעלת "מבט על" עם חיישני חניה מובנים וקווי גבולות חניה, מערכת מולטימדיה מלאה מקורית עם 10 רמקולים כולל סאב-וופר בתא המטען, גג פנורמי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, ממשק Apple Carplay, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים ופתחי מיזוג למושבים מאחור, כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, מערכת לחניה אוטומטית במקביל ובניצב, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען עם הנפת הרגל, מושבים קדמיים חשמליים עם זיכרונות מצופים באלקנטרה בשילוב עור נאפה מחוממים עם עיסוי, מערכת שמע FOCAL בהספק 515 וואט עם 10 רמקולים כולל סאב-וופר בתא המטען, פנסים ראשיים Full-Led, תאורת אווירה פנימית, גימור דמוי קרבון בדלתות והקונסולה המרכזית, סופי אגזוז כרום, חישוקים קלים בקוטר 18 אינץ', חלונות כהים ועוד.
 
רשימת ציוד הבטיחות המקורי ארוכה כמצופה וכוללת שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות, כמובן בנוסף ל-6 כריות אוויר ושלל מערכות עזר לנהיגה, בלימה ואחיזה.
  • מערכת התרעה לערנות נהג
  • מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה
  • מערכת התרעה לניטור מרחק מלפנים
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית (עד 140 קמ"ש)
  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי
  • בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה
  • מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך
  • זיהוי מורחב לתמרורים
  • זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי בהתאם בבקרת השיוט
  • התרעה על הימצאות רכב בשטח המת במראות הכוללת תיקוני היגוי
 

עיצוב מרשים
מכל כיוון שמביטים בה, פיג'ו 508 FASTBACK PHEV נראית אנרגטית ויוקרתית וזאת הודות לגובהה הנמוך -140 ס"מ בלבד, אורך של 475 ס"מ ופיסול המעטפת באופן אווירודינמי עם הגג המשתפל לאחור כמקובל במכוניות קופה ושימוש בדלתות ללא מסגרת. חזיתה מרשימה, אגרסיבית אפילו ומדמה פני אריה עם שתי תאורות צד ושני "ניבים" בצדי הגריל הקדמי. בעזרת גריל מודגש בדוגמה משובצת בין זוג יחידות תאורת 'לד', אשר עוצב בהשראת מכונית הקונספט פיג'ו אינסטנקט ועם כיתוב ה-508 בקצה מכסה במנוע הנמוך, פיג'ו 508 FASTBACK PHEV מאזכרת את דגמי העבר המפורסמים, 504 וה-504 קופה.
הפרופיל החלק והזורם של פיג'ו 508 FASTBACK PHEV מסתיים בחלק אחורי עוצמתי שמכיל יחידות תאורת 'לד' אדפטיביות (משנות את עצמת התאורה בהתאם לתאורת הסביבה כדי לשמור על נראות מקסימלית בכל שעות היממה) בעיצוב טופרי אריה שהגיעו ממכונית הקונספט פיג'ו קוורץ וכמו כן פגוש המפוסל לתוך גוף הרכב
 
תא נוסעים עוטף ומחבק
תא הנוסעים של פיג'ו 508 FASTBACK PHEV מעוצב באופן מקורי כפי שלא נראה בשום רכב אחר - ממוקד באיכותו ובתחושה שעולה ממנו בכל נגיעה ובכל לחיצה על מתג. המבט נמשך מיד לפיסול הייחודי של הדשבורד, משטחי העור, תפירות המושבים, גימור הדמוי עץ היוקרתי, אל לוח המחוונים הדיגיטאלי בעל התצוגה המשתנה (12.3 אינץ') והמסך הגדול במרכז הדשבורד (10 אינץ') אשר מופעל באמצעות שורה של מתגי קיצור דרך בדמות קלידי פסנתר. כל יחד אלה מרכיבים את הגלגול העדכני בפילוסופיית ה-i-Cockpit  של פיג'ו.
מושביה של פיג'ו 508 FASTBACK PHEV חובקים את הגוף ומציעים תמיכות צד רחבות במותניים ובירכיים ומציעים נוחות גבוהה במיוחד בנסיעות ממושכות וקצרות ואף משפרים את תחושת החיבור לרכב בנהיגה מהירה וספורטיבית. מאחור, למרות תצורת הגג המשתפל והודות לבסיס גלגלים ארוך מאוד (280 ס"מ) מרחב המחיה של הנוסעים נדיב במיוחד. יותר מכך, כל אחד מיושבי המושב האחורי נהנים מאותו חיבוק נוח ותומך מהמושב, עם סביבת מחיה יוקרתית, עשירה ומוקפדת.
מסביב לכל נוסעי הרכב ישנם שלל תאי אחסון (בנפח כולל של 38 ליטר), שקעי טעינה, תאורת אווירה (לד) ותאורה אישית (לד) הפועלת בנגיעה קלה. מיד עם סגירת הדלתות והתחלת הנסיעה, קל מאוד להבין כי תשומת לב רבה ניתנה להשקטת כל הרעשים בתא הנוסעים ובידוד יושבי הרכב מהמתרחש מחוץ לרכב, בוודאי שבזמן נסיעה על טהרת החשמל. הודות לשימוש בחומרי בידוד מתקדמים, רעשי סביבה, רוח ודרך הועלמו כמעט לחלוטין, כך שניתן לא רק לנהל שיחה נינוחה בתוך תא הנוסעים בכל מהירות נסיעה, אלא אף ליהנות מהצלילים הנקיים שבוקעים ממערכת השמע המתקדמת של FOCAL שתוכננה ליצירת במת סאונד ברמת איכות גבוהה ביותר.
פיג'ו 508 FASTBACK PHEV מצוידת במתלים אדפטיביים מבוקרי מחשב אשר כוילו במיוחד עבור גרסת ה-PHEV. נהג הרכב יכול לבחור מבין שלושה מצבי נהיגה - ספורט, נורמל וקומפורט המשפיעים על תגובות המנוע, תיבת ההילוכים, משקל ההגה וכמובן שיכוך המתלים. במצב 'ספורט' מתחדדות תגובות הרכב, צליל המנוע מתגבר והמתלים מוקשחים כדי לספק תמיכה ואיזון גבוהים לטובת חדות הנהיגה והתחושות. מן העבר השני, מצב 'קומפורט' לוקח את נוחות ונינוחות הנסיעה לקצה, עם השתקה נוספת של צלילי המנוע, משקל קל בגלגל ההגה וכמובן ריכוך מוחשי של מתלי הרכב אשר מייצרים נוחות נסיעה ברמה גבוהה מאוד. מצב 'נורמל' משלב תכונות משני עולמות הקצה ובמינון המתאים בדיוק באמצע.
תחכומה של מערכת המתלים לא נגמר שם, שכן בעזרת מעקב ומדידה של מאות פעמים בשניה ולמרות בחירת המצבים המוגדרים מראש, מערכת המתלים מסוגלת לבצע התאמות נוספות של ריכוך והקשחה בהתאם לתנאי הדרך, מידת הלחץ על המצערת, פעולות ההיגוי, העברות המשקל ועוד כדי להעלות עוד יותר את רף ההתנהגות ואו הנוחות. התוצאה היא שפיג'ו 508 FASTBACK PHEV מציעה רף גבוה מאוד של חוויית נהיגה ונסיעה חרישית, נעימה ומפנקת לכל אחד מיושבי הרכב. פיג'ו 508 FASTBACK PHEV מציעה גם תא מטעם גדול מאוד בנפחו - 487 ליטר, זהה לזה של גרסת הבנזין, עם פתח הטענה רחב ובסיס שטוח ועמוק לכל צורך.
פיג'ו 508 FASTBACK PHEV תימכר עם אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה ו-3 שנים או 100,000 ק"מ על שאר מערכות הרכב.
 
מחיר 
  • פיג'ו 508 FASTBACK PHEV GT, 225 כ"ס - 244,990 שקל
 
תנאי השקה: עמדת טעינה מתנה ללא התקנה לכל המזמינים עד סוף דצמבר 2020.
שלושה מסלולים להטבות בנוסף לעמדה:
  • 5,000 שקל הנחה על תשלום במזומן
  • אשראי עד 130 אלף שקל ללא ריבית ללא הצמדה
  • טרייד אין במחיר מחירון בהתאם לתקנון
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
 

     


   


  


 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



  חזור למעלה כל הזכויות שמורות לאיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה   טל: 03-6390149   פקס: 03-6872214
 
לייבסיטי - בניית אתרים