סיוע למעסיקים באיוש קציני בטיחות  |  13ֵ% פחות הרוגים בתאונות דרכים בשנת 2018 בהשוואה ל-2017  |  362 הרוגים בשנת 2017, 4% פחות מאשר בשנת 2016  |  נוהל 14 (מידע תעבורתי על נהגים) כפי שהוא היום, הוא בעיקר עול ואינו עונה על הדרישות  |  משתדרגים - מעתה, איגוד קציני הבטיחות בתעבורה גם ב"פייסבוק"  |  


             
_________
 






 








        
 
לקסוס חושפת לראשונה את ה-IS החדשה
דף הבית >> ארכיוני האתר >> ארכיון (המשך 7) >> לקסוס חושפת לראשונה את ה-IS החדשה
9-1-13

הלקסוס IS החדשה תערוך את הופעת הבכורה העולמית שלה בתערוכת המכוניות בדטרויט ב-15 בינואר 2013.
  • עיצוב חיצוני חדש לחלוטין, כולל הגריל הקדמי בצורת שעון חול ותאורת LED נפרדת לנסיעה ביום (DRL) בצורת האות L
  • עיצוב פנימי חדש ותא נוסעים ממוקד-נהג, בהשראת ה-LFA
  • חבילת F-SPORT הכוללת מאפייני פנים וחוץ ייחודיים 
מערך הדגמים החדש לחלוטין עבור השוק האירופאי יכלול את ה- IS 250 ואת IS 300h,
ה-IS ההיברידית הראשונה של לקסוס. שני הדגמים יהיו זמינים גם עם חבילת F SPORT.
ה- IS החדשה תגיע לישראל במהלך חודש יוני.
 
עיצוב חיצוני
ה-IS החדשה, שעוצבה בהשראת דגם הקונספט LF-CC עטור-השבחים, כוללת גריל קדמי וייחודי בצורת "שעון חול", שמעניק למכונית הסדאן הקומפקטית מראה אלגנטי במיוחד, נוכחות חזקה יותר על הכביש וזהות מותגית בולטת יותר.
 
במבט מהצד, מרכז הכובד של תא הנוסעים מרוכז בחלק האחורי, והגימור הזורם מחלקו התחתון של המרכב עד לפנסים האחוריים תורם גם הוא לאלגנטיות ולמראה הדינמי.
 
העיצוב החיצוני כולל גם פנסים ראשיים בעיצוב חדש ורב-עוצמה, ומתחת להם תאורת LED נפרדת לנסיעה ביום בצורת האות L, סימן ההיכר של לקסוס.
 
 

עיצוב פנימי
תא הנוסעים מאופיין בעיצוב נקי ואלגנטי, וכולל סביבה ממוקדת-נהג ומושלמת מבחינה ארגונומית.
 
הגדלת הרוחב והמרחק בין הסרנים תורמת לנוחות גבוהה הרבה יותר במושב האחורי, ולקיבולת מטען גדולה יותר. ה-IS החדשה כוללת בין השאר גם מושבים אחוריים חדשים, מפוצלים ומתקפלים ביחס של 60:40.
 
מושב הנהג תוכנן מחדש לנוחות מרבית ולתמיכה צידית משופרת. גם נקודת המותן של המושב וגם זווית ההטיה של גלגל ההגה החדש, שעוצב בהשראת ה-LFA, נמוכים יותר מתמיד, והטווח לכוונון המרחק של גלגל ההגה גדול יותר, ליצירת תנוחת נהיגה ספורטיבית יותר.
 
אל החומרים, החיפויים והגימור היוקרתי של תא הנוסעים מצטרפים כעת החידושים האחרונים בטכנולוגיית HMI (ממשק אדם-מכונה), וגם שעון אנלוגי איכותי בטכנולוגיית  surface-emitting illumination.  לראשונה בלקסוס, בקונסולה המרכזית משולב פס מתכתי לשליטה במערכת מיזוג האוויר באמצעות מגע, כך שהחלקת האצבע, למעלה או למטה, תעלה או תוריד את הטמפרטורה.
 


מאפייני עיצוב בלעדיים ל-F SPORT 
את דגמי ה- F SPORT IS ניתן לזהות מיד בזכות העיצוב הבלעדי של הסבכה הקדמית והפגוש הקדמי. "קו המותן" של הסבכה הקדמית גבוה יותר מאשר בדגמים הרגילים, מה שמגדיל את שטח הפנים בחלקה התחתון של הסבכה ומאפשר לכמויות גדולות יותר של אוויר לחדור פנימה. התוצאה היא ביצועים ספורטיביים משופרים.
 


מושבי ה-IS F SPORT מבטיחים שילוב מושלם בין נוחות מפנקת לאחיזה מיטבית, זאת בזכות תהליך ייצור חדשני הנקרא "integrated foaming", המונע רווחים בין ריפוד המושב למילוי. לוח המחוונים של דגמי ה- F SPORT מאופיין בטבעת מרכזית נעה - טכנולוגיה חדשנית נוספת אשר
נלקחה מה- LFA.


 
 

 


 


 


 

 
 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



  חזור למעלה כל הזכויות שמורות לאיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה   טל: 03-6390149   פקס: 03-6872214
 
לייבסיטי - בניית אתרים