סיוע למעסיקים באיוש קציני בטיחות  |  13ֵ% פחות הרוגים בתאונות דרכים בשנת 2018 בהשוואה ל-2017  |  362 הרוגים בשנת 2017, 4% פחות מאשר בשנת 2016  |  נוהל 14 (מידע תעבורתי על נהגים) כפי שהוא היום, הוא בעיקר עול ואינו עונה על הדרישות  |  משתדרגים - מעתה, איגוד קציני הבטיחות בתעבורה גם ב"פייסבוק"  |  


             
_________
 






 








        
 
כלמוביל יבואנית מיצובישי משיקה את הטרייטון - מחליף ההאנטר - בישראל
דף הבית >> ארכיוני האתר (המשך) >> ארכיון (המשך 15) >> כלמוביל יבואנית מיצובישי משיקה את הטרייטון - מחליף ההאנטר - בישראל
29-7-15

 
כלמוביל יבואנית מיצובישי משיקה את הטרייטון - מחליף ההאנטר - בישראל
 
* מנועMIVEC  דיזל חדש 2.4 ליטר עם *181 כ"ס, תיבת הילוכים חדשה ומתקדמת
* רמת אבזור עשירה החל מדגם הבסיס
* אבזור בטיחות מתקדם
* רדיוס סיבוב נמוך במיוחד
* כושר העמסה של 1,035 ק"ג וכושר גרירה של עד 3.1 טון
* צריכת דלק של 13.9 ק"מ לליטר*
* מערכת מולטימדיה מתקדמת Connected Car, עם WAZE מובנה*
· (בדגם דקאר)
 



כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל משיקה את הטרייטון, מחליף ההאנטר, במחיר של החל מ – 194,900 ₪. עד היום נמכרו ברחבי העולם כ- 1.3 מיליון יחידות מהדגם המוחלף וכ- 4 מיליון טנדרים משנת 1978.
 
לטרייטון עיצוב שרירי, נקי ודינמי בשילוב מרחב פנים נדיב, קיבולת מטען בשפע, המאפשר לנהג ולנוסעים יכולת תפעול ברמה גבוהה. הטרייטון החדש מציג רמת בטיחות גבוהה, בזכות אבזור בטיחות עשיר ומתקדם ומרכב RISE המתוכנן לפזר אנרגיה קינטית ביעילות, על מנת להגן על הנוסעים בזמן תאונה. הטרייטון החדש מספק שקט ונוחות נסיעה ברמה של רכבי נוסעים, זאת בזכות מנוע הדיזל החדש, עיצוב אווירודינאמי ומיקום אסטרטגי של חומרי בידוד וספיגת רעשים.
 
לטרייטון עיצוב הגה חדיש, תיבת הילוכים ידנית חדשה בעלת 6 הילוכים ותיבת הילוכים אוטומטית חדישה בעלת 5 הילוכים לשיפור הביצועים, פליטת CO2 נמוכה ותחזוקה מופחתת. טרייטון מצויד במערכת הנעה כפולה מתקדמת Super Select II (בדגם הדקאר), המאפשרת תנועה בהנעה כפולה בכביש לשיפור הבטיחות והיציבות
 
טרייטון החדש ישווק ב- 5 דגמים: ידני 4X2 Invite, אוטומטי 4X2 Instyle, ידני 4X4 Intense, אוטומטי 4XDesert ואוטומטי 4X4 מדגם Dakar המפואר. יחידת הכח היא מנוע MIVEC 2.4 ליטר דיזל חדש ושקט במיוחד, העשוי כולו אלומיניום ומספק 181 כ"ס (בדגם הדקאר), עם צריכת דלק משולבת העומדת על בין 13.9 ל- 15.9 ק"מ לליטר (תלוי בדגם). נתון זה מהווה חיסכון של 20% ביחס לדגם היוצא והינו החסכוני ביותר בקטגוריה.
 
הדגם החדש מציע תנוחת ישיבה ונהיגה נוחה יותר, נוחות נסיעה משופרת, בידוד רעשים (NVH) טוב יותר ואבזור רב המשלימים את חווית הנהיגה והופכים אותה  לטובה יותר.
לטרייטון רדיוס סיבוב של 5.9 מטר מהנמוכים בקטגוריה, אשר הינו צר במיוחד ומאפשר תמרון בשטחים צפופים.
 
כלמוביל מעניקה לטרייטון אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק"מ, או לשלוש שנים ועד- 100 אלף ק"מ.
 
בטיחות אקטיבית משופרת:
·       מערכת העברת כוח מתקדמת  Super Select II (בדגם דקאר) המאפשרת חיסכון בדלק לצד יציבות ובטיחות מירבית.
·       שלדה חדשה עם שיפור הקשיחות לטובת הגברת היציבות.
·       מערכת מתלים משודרגת.
·       התרעה על סטייה מנתיב (בדגם דקאר).
·       בקרת יציבות גרור.
·       סיוע בזינוק בעלייה.
·       פנסי בי-קסנון (בדגם דקאר).
·       שיפור בבטיחות הפאסיבית: שלדת RISE  משופרת.
·        7 כריות אויר כולל כרית אויר להגנה על ברכי הנהג - ייחודי בנוף רכבי              העבודה.
 
אבזור:
לטרייטון אבזור רב הכולל בין היתר מצלמה אחורית בדגם דאקאר, מערכת אוטומטית לדימום המנוע AS&G (בדגם הידני), בקרת שיוט, מנופי שליטה על ההגה לתפעול תיבת ההילוכים (בדגם דקאר בלבד), חוגה עם בורר מצבים להנעה כפולה, מערכת שמע מקורית, תאורתDRL  מסוג   LED(בדגם דאקאר),  יציאת USB, נעילת דיפרנציאל אחורי, חיישן גשם ותאורה (בדגם הדקאר), מערכת Connected Car (בדגם הדקאר) מבוססת אנדרואיד, אשר מספקת Wi-Fi מובנה וקבוע ברכב באמצעות SIM סלולרי, אינטרנט ו- Hot Spot אשר יאפשר לכל הנוסעים לחבר את המכשירים שלהם על מנת שיוכלו לגלוש.
 
מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד "תרוץ" על גבי מערכת המולטימדיה שברכב ותספק בין היתר ממשק מגע נוח, ניווט עם מערכת WAZE , רדיו Nobex אינטרנטי וספר רכב אינטראקטיבי המופיע בצורה דיגיטלית על המסך. כמו כן מסכי עזרה אינטרנטיים של מיצובישי שיוכלו להציג רשימה של אולמות תצוגה, מרכזי שירות וטרייד-אין שבלחיצת כפתור יהיה ניתן לנווט או להתקשר אליהם.
 
בנוסף, מכריזה כלמוביל יבואנית מיצובישי על תוספת של אפליקצית סלופארק לחניה. האפליקציה שתוטמע במערכת המולטימדיה תתאים עצמה למספר הטלפון הנייד של הלקוח הקיים, כך שבהזנת מספר הטלפון תישלח הודעה עם קוד אותו יש להזין במערכת שברכב.
המנוי יהיה אותו מנוי כך שאין צורך להזין שוב את פרטי האשראי של הלקוח. עקב כך, ניתן יהיה להפעיל ולכבות את החנייה הן מהמערכת ברכב והן מהמכשיר הסלולארי במקביל ובהתאם לנוחות המשתמש.
 
דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין כי "הטרייטון החדש פותח כ-Truck) SUT Utility (Sport אולטימטיבי המציע רמה גבוהה של אמינות, קשיחות, נוחות פנים ויכולת תמרון. תכונות אלו בשילוב טכנולוגיה מתקדמת ואבזור רב נותנות מענה לצרכים המשתנים והמגוונים של
 
לקוחות הטנדר, המבקשים גם רכב עבודה קשוח לשימוש בכל תנאי שטח וגם רכב לשימוש יומיומי ופנאי".
 
מערכת ההינע:
מערכת ה- Super Select 4WD II אשר פותחה במקור עבור הפאג'רו מאפשרת לנהג לבחור את ההנעה הרצויה המתאימה ביותר באמצעות חוגה נוחה לתפעול, על פי תנאי השטח ותנאי הנהיגה. ניתן להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב.
 
להלן מצבי ההנעה השונים:
2H – הנעה אחורית. לנסיעה בכביש ולהפחתת צריכת דלק.
4H – הנעה כפולה לכביש ליציבות ובטיחות מרביים.
4HLC – הנעה כפולה לנסיעה בשטח (דיפרנציאל מרכזי נעול).
4LLC – הילוך כוח לנסיעה בשטח טכני במהירות נמוכה.
 
מיצובישי טרייטון הוא הטנדר היחיד בקטגוריה המציע נעילת דיפרנציאל אחורי כציוד תקני בכל דגמי 4X4.




 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
 

 


 


 


 

 
 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



  חזור למעלה כל הזכויות שמורות לאיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה   טל: 03-6390149   פקס: 03-6872214
 
לייבסיטי - בניית אתרים