סיוע למעסיקים באיוש קציני בטיחות  |  עלייה מדאיגה במספר ההרוגים בתאונות דרכים. 5% יותר הרוגים בתאונות דרכים בשנת 2019 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד  |  נוהל 14 (מידע תעבורתי על נהגים) כפי שהוא היום, הוא בעיקר עול ואינו עונה על הדרישות  |  משתדרגים - מעתה, איגוד קציני הבטיחות בתעבורה גם ב"פייסבוק"  |  362 הרוגים בשנת 2017, 4% פחות מאשר בשנת 2016  |  


             
_________
 








        
 
ביום ראשון הקרוב (19 בפברואר 2017) תחל כריית מנהרות הרכבת הקלה של הקו האדום בתל אביב,
דף הבית >> ארכיוני האתר (המשך) >> ארכיון המשך 18 >> ביום ראשון הקרוב (19 בפברואר 2017) תחל כריית מנהרות הרכבת הקלה של הקו האדום בתל אביב,
14-2-17

כריית מנהרות הקו האדום מתחת לתל אביב וגוש דן יוצאת לדרך

השר כץ: הורתי להוציא לדרך את הפרויקט לפני כשנתיים, לאחר שנים של דחיות ועיכובים. העבודות להקמת הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב נמצאות כיום בעיצומן. חזון הרכבת הקלה שרבים הטילו ספק לגביו, הופך היום למציאות
 
 החזון הופך למציאות. ביום ראשון  הקרוב (19 בפברואר 2017) תחל כריית מנהרות הרכבת הקלה של הקו האדום בתל אביב, ארבעה חודשים לפני המועד המתוכנן. הכרייה תתבצע באמצעות שמונה מכונות ענק (TBM) שיכרו בצמדים את החלק התת קרקעי של הקו, העובר בתחומי הערים בני ברק רמת גן ותל אביב. מדובר בקטע באורך של כ-12 קילומטרים.
 
שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ ייתן את האות להפעלה ושיגור של מכונת
ה-TBM הראשונה שתחפור בעומק של 30 מטרים מתחת לקרקע. המכונה תעבור מתחת לדרך איילון ותמשיך לעבר תחנות הרכבת התת קרקעיות של
הקו האדום בתל אביב המוקמות בימים אלה: ארלוזורוב, שאול המלך, יהודית וקרליבך. 
 
פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב צפוי לשנות מן היסוד את המציאות התחבורתית בגוש דן. "הורתי להוציא לדרך את הפרויקט לפני כשנתיים, לאחר שנים של דחיות ועיכובים. העבודות להקמת הרכבת נמצאות כיום בעיצומן. ובשבוע הבא תחל כריית מנהרות הקו האדום, ארבעה חודשים לפני המועד המתוכנן. חזון הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב שרבים הטילו ספק לגביו, הופך היום למציאות" הוסיף השר כץ.
 
שמונת מכונות ה-TBM (Tunnel Boring Machine) שיחפרו את מנהרות הקו האדום הן באורך של 115 מטרים כל אחת, ובקוטר של כ-7.5 מטרים. משקלה של כל מכונה מגיע לכ-900 טון. 20 פועלים ומהנדסים מחברת הכרייה הסינית CRTG  נמצאים בתוך המכונה בכל רגע נתון. קצב ההתקדמות של כל מכונה מגיע ל-10 מטרים ליום.
 
לכל מכונת כרייה צמוד מסוע המפנה את העפר המוצא מתוך המנהרה אחורה. המכונה גם מרכיבה באמצעות מערכת רובוטית הידראולית את טבעות הבטון של דיפון המנהרה. הכרייה תתבצע בעומק האדמה מבלי לגרום לרעידות או להפרעות על פני השטח.









 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
 

 

 
 


 



 

 
 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



  חזור למעלה כל הזכויות שמורות לאיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה   טל: 03-6390149   פקס: 03-6872214
 
לייבסיטי - בניית אתרים