סיוע למעסיקים באיוש קציני בטיחות  |  עלייה מדאיגה במספר ההרוגים בתאונות דרכים. 5% יותר הרוגים בתאונות דרכים בשנת 2019 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד  |  נוהל 14 (מידע תעבורתי על נהגים) כפי שהוא היום, הוא בעיקר עול ואינו עונה על הדרישות  |  משתדרגים - מעתה, איגוד קציני הבטיחות בתעבורה גם ב"פייסבוק"  |  362 הרוגים בשנת 2017, 4% פחות מאשר בשנת 2016  |  


             
_________
 








        
 
נחשף פיג'ו 508 חדשה: מכונית הסלון של פיג'ו מתחדשת
דף הבית >> ארכיוני האתר (המשך) >> ארכיון (המשך 20) >> נחשף פיג'ו 508 חדשה: מכונית הסלון של פיג'ו מתחדשת
22-2-18

נחשף פיג'ו 508 חדשה: מכונית הסלון של פיג'ו מתחדשת



עם עיצוב מרשים, תא נוסעים חדשני בפילוסופיית ה-i-Cockpit, נוחות גבוהה, בטיחות פורצת דרך ויחידות כוח חדשניות
 
  • פיג'ו חושפת לראשונה את ה-508 החדשה - הגלגול העדכני ביותר של משפחת מכוניות הסלון של המותג
  • פיג'ו 508 החדש נבנתה מחדש על שלדת ה-EMP2, היא נמוכה וקומפקטית יותר ועיצובה החיצוני מובחן וספורטיבי
  • תא הנוסעים שודרג בכל היבט וכעת הוא תוכנן במסגרת פילוסופיית ה-i-Cockpit, עם מרחב פנימי, נוחות מפנקת לנוסעים ודגש על ההנאה מהנהיגה
  • מערך שלם וחדשני של מערכות בטיחות אקטיביות יסייעו במניעת תאונות ויהוו פריצת דרך בקבוצה זו
  • מגוון גדול של מנועים יוצעו, בהם שני מנועי בנזין עם 180 ו-225 כ"ס וארבעה מנועי דיזל בהספק שבין 130 ל-180 כ"ס, בצמוד לתיבות אוטומטיות עם 8 הילוכים
  • 508 החדשה תיחשף רשמית לקהל בתערוכת ז'נבה ותושק בעולם ברבעון האחרון של שנת 2018
 
קבוצת רכבי הסלון (מנהלים\משפחתיות גדולות) נמצאת בקיטון בשנים האחרונות, בעיקר בשל שינויים בטעמי הצרכנים לטובת התחזקות קבוצת הקרוסאוברים ורכבי הפנאי בשוק האירופי. לכן, רכבי הסלון מצליחים הודות להיצע רחב וזהות מובחנת. בדיוק בשל סיבות אלה, מתכנני ה-508 החדשה קבעו לעצמם מטרה ברורה - לפרוץ את הגבולות השמרניים שלו מבנה השלוש קופסאות וארבע הדלתות ולנוע לעבר מבנה של 'פאסט-באק' (5 דלתות קופה).
 
עיצוב אמיץ
"העיצוב של ה-508 החדשה משלים את הריענון המקיף של כל קשת המוצרים. דגם זה נהנה מכל הסממנים העיצוביים שכללנו בשתי מכוניות התצוגה האחרונות שלנו, ה-Exalt וה-Instinct. תא הנוסעים i-Cockpit של ה-508 למעשה נלקח בשלמותו וישירות ממכונית הקונספט Exalt". (ג'יל וידל, מנהל העיצוב בפיג'ו)
 
פיג'ו 508 החדשה מפתיעה את המתבוננים בה כבר במבט הראשון עם הופעה אנרגטית ונוכחות מרשימה. גובהה של המכונית הופחת והוא מגיע כעת בקושי ל-140 ס"מ והקווים האווירודינמיים של המעטפת החיצונית שאולים מעולם מכוניות הקופה. החזית מרשימה, אגרסיבית אפילו. הגריל המשובץ שנמצא בחזית בין שתי יחידות תאורת 'לד' חדשניות, עוצב בהשראת חזיתה של מכונית הקונספט Instinct. סמל האריה האיקוני של פיג'ו בשילוב עם הכיתוב 508 על קדמת מכסה המנוע, נעשה בהשראת אחיותיה הוותיקות, ה-504 וה-504 קופה. גם יחידות תאורת ה'לד' לתאורת היום הקבועה שמוקמו אנכית בצדי הפגוש מעניקים לחזית הבעה מקורית ויוצרים זרימה עיצובית להמשך דפנות המרכב.
מכסה המנוע של ה-508 החדשה הונמך כדי לשפר את הצללית הדינמית של הרכב לעשותה למושכת ומעניינת מכיל כיוון שמביטים בה. גג הרכב הונמך בהתאם וגם שאר מידותיה הותאמו ליצירת גוף קומפקטי, דינמי וזריז בתמרון - אורכה 475 ס"מ לעומת 483 ס"מ ב-508 היוצאת. הצללית הספורטיבית של הרכב מושפעת גם מכך שדלתות הרכב הן ללא מסגרת מתכת מסביב לחלונות הצד, מהמרווחים המינימאליים בין המשטחים, מהאופן שבו החישוקים ממלאים את בתי הגלגלים ומהחיבור החלק של הפגושים למעטפת הרכב. חלקו האחורי של הרכב חתום על ידי יחידות התאורה החדשניות של דגמי פיג'ו בצורת טופרי אריה. אלה הגיעו ממכונית התצוגה Quartz ולהם תאורה תלת ממדית שמשתנה בהתאם לזווית ההתבוננות בהם.
 
תא נוסעים מרהיב בעיצובו ותכנונו - i-Cockpit



תא הנוסעים של ה-508 החדשה הוא עולם אחר לגמרי, עם איכות ומקוריות מובחנים. כמקובל מפיג'ו, גם תא נוסעים זה תוכנן תחת פילוסופיית ה-i-Cockpit והפרשנות המודרנית ביותר שלה. מאז הופיעה בשנת 2012 בפיג'ו 208, שיטת תכנון זו המשיכה להתפתח ולייצר תאי נוסעים ייחודיים וחכמים, כפי שהופיעו לאחרונה ב-3008 SUV וה-5008 SUV. יסודותיה ממשיכים גם אל ה-508 עם גלגל הגה קטן קוטר, מסך מרכזי בגודל 10 אינץ' להפעלת רוב מערכות הרכב באמצעות מתגי פסנתר לקיצורי דרך ולוח מחוונים בעל תצוגה מתחלפת ומותאמת אישית על גבי מסך דיגיטאלי בגודל 12.3 אינטש מאחורי ומעל גלגל ההגה כדי לסייע ביצירת תנוחת נהיגה אופטימלית.
פיג'ו 508 החדשה מציעה גם את ה-i-Cockpit Amplify שהן שתי חבילות לשדרוג והתאמה אישית בכל הקשור לתצוגות המסכים וצבעם, מערכת שמע מתקדמת ומושבי עיסוי מפנקים. בנוסף לכך מוצעת גם השליטה על מצבי נהיגה (חיסכון, ספורט, נוחות, ונורמל) המשפיעה גם בגרסאות הרלוונטיות על שיכוך המתלים. מסביב לנוסעים קיים מגוון רחב מאוד של תאי אכסון בנפח כולל של 32 ליטר, תא המטען מציע נפח של 487 ליטר, שפע של שקעי USB ו-12 וולט כולל בתוך תא המטען לטעינת אביזרים חשמליים, גג פנורמי רחב וכן מערכת שמע אופציונלית מבית Focal.
 
DNA של הנאה מנהיגה
פיג'ו 508 החדשה נשארה נאמנה לערכי המותג בכל הקשור להנאה מהנהיגה. היא נשענת על פלטפורמת ה-EMP2 המתקדמת שנחשבת לאחת הטובות מסוגה בעולם. היא מסייעת להפחית את משקל הרכב ב-70 קילוגרמים לעומת הדור היוצא, מה שמשפר את הביצועים, הבטיחות והחיסכון בדלק. שלדת ה-508 החדשה מציגה טכניקת ריתוך ואיחוי חדשות שמשפרות משמעותית את הקשיחות המבנית והעמידות, מתלה רב חיבורי מאחור עם מתלים אקטיביים לשיפור האחיזה ונוחות הנסיעה, היגוי חד ומדויק בתגבור חשמלי ותיבות הילוכים אוטומטיות עם 8 הילוכים.
 
מנועים ותיבות הילוכים חדשניים



פיג'ו 508 החדשה תוצע עם מבחר גדול מאוד של יחידות הנעה. כולן עומדות בתקני זיהום האוויר המחמירים ביותר (6.C) ואף במבחני פליטות המזהמים החדשים שיכנסו לתוקף, אשר מודדים ערכים בנסיעה בתנאים אמתיים.
בצד הבנזין, יוצעו שני מנועי 1.6 PureTech:
  • 180 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים
  • 225 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים ברמת GT
 
בצד הדיזל יוצעו ארבעה מנועי 1.5 ו-2.0 BlueHdi:
  • 130 כ"ס S&S עם תיבה ידנית 6 הילוכים
  • 130 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים
  • 160 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים
  • 180 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים
 
ברבעון שלישי של שנת 2019 פיג'ו 508 החדשה תקבל גרסת פלאג-אין-היבריד חדשנית.
 
כל מנועי הדיזל מצוידים במסנן חלקיקים מתקדם ובממיר קטליטי סלקטיבי. טכנולוגיה זו משפרת משמעותית את סינון המזהמים, גם ברגע התנעת המנוע וללא צורך בשימוש תוספים חיצוניים.
 
רף חדש של בטיחות אקטיבית ואבזור
פיג'ו 508 החדשה מציעה מערך שלם של מערכות בטיחות אקטיביות מהדור העדכני ביותר ובהן:
  • מערכת לראיית לילה, בפעם הראשונה בקבוצה זו עם טווח גילוי של 200-250 מטר, רחוק בהרבה מטווח ההארה של פנסי הרכב
  • בלימה אקטיבית - במקרה של זיהוי סכנת התנגשות, הרכב יבצע בלימה עצמאית למניעת תאונה במהירות של עד 140 קמ"ש
  • התראת קרבה מרכב מלפנים - ישמיע התרעה קולית
  • מניעת סטייה מנתיב הנסיעה - מערכת זו תתריע וגם תתקן באופן אקטיבי את סטיית הרכב מנתיב הנסיעה
  • בקרת שיוט אדפטיבית - מתאימה את מהירות הנסיעה בשימוש בבקרת השיוט בהתאם לתנועה מלפנים. בגרסאות האוטומטיות 8 הילוכים, המערכת מסוגלת להגיע גם עד עצירה מלאה ולשוב לתנועה באופן עצמאי
  • זיהוי תמרורי מהירות נסיעה - מצלמה המסוגלת לזהות תמרורי מהירות נסיעה בדרך ואף להתאים בלחיצת מתג את מהירות הנסיעה בהתאם
  • זיהוי תמרורי כיוון נסיעה - כולל תמרורי כביש חד-סתרי ועוד והתרעה בהתאם
  • התרעה בפני אי ערנות נהג - המערכת מצלמת את תנועת הרכב בנתיב הנסיעה ומודדת את תגובות ההגה כדי להתריע על נהיגה בחוסר ריכוז או עייפות של הנהג
  • תאורה אקטיבית - מעבר בין אורות דרך למעבר בצורה אוטומטית למניעת סנוור
  • מצלמות היקפיות - מצלמה אחורית במפתח של 180 מעלות כולל תצוגה היקפית של הרכב ממעוף ציפור
  • בקרת אקטיבית להימצאות עצמים בשטח המת של שדה הראיה - תתריע על הימצאות עצמים בשטחים המתים על ידי תצוגה במראות הרכב ותמנע אקטיבית את סטיית הרכב במקרה של זיהוי
  • מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 8 אינץ' - כניסת USB, חיבור קבוע לרשת האינטרנט, טעינה אינדוקטיבית, מירור-סקרין, אפל קארפליי, אנדרואיד אוטו, ניווט תלת מימד ועוד
 
 
פיג'ו 508 החדשה תיחשף בתערוכת ז'נבה הקרובה, ייוצר במפעל מולהאוס הצרפתי ויושק באופן רשמי בעולם ברבעון האחרון של שנת 2018.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
 

 


 



 

 
 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



  חזור למעלה כל הזכויות שמורות לאיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה   טל: 03-6390149   פקס: 03-6872214
 
לייבסיטי - בניית אתרים