סיוע למעסיקים באיוש קציני בטיחות  |  עלייה מדאיגה במספר ההרוגים בתאונות דרכים בשנת 2019. 5% יותר בהשוואה לשנת 2018  |  היכנסו גם לדף הפייסבוק של האיגוד  |  


             
_________
 










        
 
נוהל 6 האם יעיל, האם משיג מטרתו ?
דף הבית >> ארכיוני האתר (המשך) >> ארכיון (המשך 21) >> נוהל 6 האם יעיל, האם משיג מטרתו ?
2-4-19

בעיתון "כלכליסט" פורסמה לאחרונה כתבה באשר למידת יעילותו של נוהל 6 (נוהל דיווח על עבירות תנועה הנעשות ע"י נהגים בציי רכב). בכתבה מביע את דעתו  בעניין זה גם שמעון סודאי, יו"ר האיגוד. להלן ציטוט דבריו של סודאי מתוך הכתבה.

לדברי שמעון סודאי, ראש איגוד קציני בטיחות, האחראי בין היתר על נושא הדיווח בכל הארגונים: "משרד התחבורה מבקש שנשלח את התלונות על נהגים סוררים בפקסים במקום במיילים, לא פחות. התקנות קובעות גם שכאשר נהג זוכה לארבעה דיווחים, צריך להעביר את הטיפול בו לידי משרד התחבורה. משרד התחבורה לא עושה עם זה כלום. את טופסי הדיווח משרד התחבורה עורם בארגזים וזה הכל. לכן הטיפול בנהגים הסוררים נשאר בידיים שלנו. אנחנו מתעדים את החומר במערכת, ולנהגים יש הסברים סבירים. אבל אם זה חוזר על עצמו, יש בעיה, אם אנחנו שמים לב לנהג שמבצע עבירות באופן חוזר אנו מדריכים אותו. וכך מוצפים הנהגים הבעייתיים. יש מערכות טובות לניהול ציי רכב וניתן לראות אילו נהגים בעיתים, אלה גם נהגים שהבלאי ברכב שלהם יותר גדול".

לעיון בכתבה כולה - לחץ כאן






 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
 

   


  


 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



  חזור למעלה כל הזכויות שמורות לאיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה   טל: 03-6390149   פקס: 03-6872214
 
לייבסיטי - בניית אתרים