סיוע למעסיקים באיוש קציני בטיחות  |  עלייה מדאיגה במספר ההרוגים בתאונות דרכים. 5% יותר הרוגים בתאונות דרכים בשנת 2019 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד  |  נוהל 14 (מידע תעבורתי על נהגים) כפי שהוא היום, הוא בעיקר עול ואינו עונה על הדרישות  |  משתדרגים - מעתה, איגוד קציני הבטיחות בתעבורה גם ב"פייסבוק"  |  362 הרוגים בשנת 2017, 4% פחות מאשר בשנת 2016  |  


             
_________
 










        
 
טויוטה חושפת את הקורולה החדשה
דף הבית >> ארכיוני האתר >> ארכיון (המשך 9) >> טויוטה חושפת את הקורולה החדשה
13-6-13
טויוטה קורולה היא הדגם הנמכר ביותר בעולם. מאז השקת הדור הראשון ב-1966, לפני 47 שנים, נמכרו ממנו כ- 40 מיליון רכבים. בישראל, נמכרו עד כה למעלה מ- 165 אלף רכבים, כ- 69 אלף מתוכם הם מהדגם היוצא.
הדור ה-11 של הקורולה, הנחשף היום (ו') לראשונה, מתאפיין בעיצוב מתקדם וחדשני, בשיפורים בתחושת החלל ברכב, בנוחות הנוסעים, בקלות התפעול ובידידותיות למשתמש, בצריכת דלק חסכונית ופליטת מזהמים הנמוכה בסגמנט, ובשדרוגים בתחומי דינמיקת הנהיגה והבטיחות.
השיווק של הקורולה החדשה בישראל, יחל במהלך חודש אוגוסט 2013.


הקורולה החדשה מתאפיינת בתכונות הבאות:
  • עיצוב חיצוני חדש לחלוטין - ארוכה יותר מהקורולה הקודמת (ב- 80 מ"מ), רחבה יותר (ב- 15 מ"מ) ונמוכה יותר (ב- 5 מ"מ). בסיס הגלגלים זכה לתוספת משמעותית של 100 מ"מ ועומד על 2,700 מ"מ
  • שדרוג סביבת הנסיעה של הנוסעים במושב האחורי - העלאת המרווח המיועד לרגליים ל- 706 מ"מ (מקביל לסטנדרט של רכבי מנהלים), שיפור נוחות המושבים והגדלת קיבולת תא המטען
  • בטיחות משופרת פותחה על מנת להשיג את הדירוג המרבי, 5 כוכבים,  במבחני הריסוק המחמירים של ה- Euro Ncap      
מנוע בנזין 1.6 ליטר, עם מערכת Valvematic ותיבת הילוכים אוטומטית Multidrive S
לישראל יגיע הדגם המצויד במנוע בנזין 1.6 ליטר משופר, בטכנולוגייתValvematic , אליו משודכת תיבת הילוכים אוטומטית רציפה Multidrive S.
מנוע ה- Valvematic הוא פיתוח נוסף של מערכת ניהול השסתומים המובילה Dual VVT-I של TOYOTA והוא מציע יעילות יוצאת דופן, כוח ומומנט. טכנולוגיית ה- Valvematic משפרת את נפח זרימת האוויר, ובעקבות זאת נוצר תהליך בעירה יעיל יותר לאספקת כוח רב יותר בפחות דלק. בנוסף, נוספו רכיבים מפחיתי חיכוך בכדי לצמצם הפסד אנרגיה בעומסים.
תיבת Multidrive S החדשה בעלת 7 מהירויות, הינה בעלת משקל נמוך יותר, ונצילות הדלק ומערכת ניהול המנוע שלה גבוהה.

עיצוב חיצוני
הקורולה החדשה מתאפיינת בעיצוב חיצוני חדש לחלוטין. עיצוב זה מדגיש את המרחק בין סרני הגלגלים, שהינו ארוך יותר בדור החדש, וכן את ההפחתה בגובהו הכולל של הרכב. כמו כן, משלב העיצוב בין קווים נקיים לבין פרופורציות מאוזנות כדי לשוות תדמית יוקרתית ועדכנית יותר.
אורכה של הקורולה החדשה הוא 4620 מ"מ, רוחבה 1775 מ"מ וגובהה 1465 מ"מ. בהשוואה לדגם היוצא, היא ארוכה ב-80 מ"מ, רחבה ב-15 מ"מ, ועם זאת נמוכה ב-5 מ"מ. אורך השלוחה האחורית הופחת ב-25 מ"מ, ואילו לאורכה של זו הקדמית התווספו 5 מ"מ. המרחק בין סרני הגלגלים זכה לתוספת משמעותית של 100 מ"מ, ועומד על 2700 מ"מ.
פרופיל הרכב זוכה אף הוא לשדרוג בדמותו של קו מסוגנן המקשר בין חלקה העליון של קשת הגלגל הקדמי ובין מבנה הפנסים האחוריים.
הקו החדש והבולט של שפת תא המטען מודגש באמצעות קלאסטרים חדשים ורחבים של פנסים אחוריים המחוברים ביניהם בפס כרום ליצירת מראה נקי ויוקרתי יותר. 
 
הקורולה החדשה עוצבה כך שתשיג רמות גרר מזעריות ויעילות אווירודינאמית. מקדם הגרר שלה פחת מ-Cd 0.29 ל-Cd 0.27 בלבד.

עיצוב הפנים


עיצוב הפנים כולל תא נוסעים מרווח ונוח יותר המתאפיין בהגדלה משמעותית של המרווח המיועד לרגליים במושב הנוסעים האחורי, במושבים נוחים יותר ובקיבולת תא מטען משופרת.
הודות לעיצוב חדש של משענת המושב, ולבסיס הגלגלים הרחב, גדל המרווח המיועד לרגלי הנוסעים במושב האחורי ב-92 מ"מ לדרגה מעולה של 706 מ"מ. נפח תא המטען הוגדל ל-452 ליטר.
 
הקורולה החדשה שקטה יותר במהלך הנסיעה בהשוואה לדור הקודם - שטחו הכולל של מפחית הרעשים בלוח הבקרה של הרכב הוגדל. כמו כן, התווסף חומר סופג רעשים בין מכסה המנוע לבין קווי המתאר של הכנף, למזעור רעש המנוע בתא הנוסעים.

בטיחות
הקורולה החדשה תוכננה כך שתספק מענה לתקני הבטיחות האקטיביים והפאסיביים המחמירים ביותר ותאפשר הגנה משופרת מפני פגיעה בהולכי רגל. הדגם החדש תוכנן על מנת להשיג את הדירוג המרבי, 5 כוכבים, במבחני הריסוק המחמירים של ה-Euro NCAP.
תא הנוסעים החזק עוצב כדי לספק רמת בטיחות אופטימאלית בחלקיו הקדמיים, האחוריים והצדדיים. מספר רב של רכיבים חזיתיים סופגי אנרגיה מספקים שיפור מובהק בהגנה מפגיעה בהולכי רגל. כמו כן, פנים הרכב מצויד באופן מקיף ב- 7 כריות אוויר עם מערכת SRS, במשענות ראש למניעת פגיעות מסוג "צליפת השוט", במנגנוני קדם-מתיחה והגבלת כוח המשולבים בחגורות הבטיחות במושבים הקדמיים ומיועדים לסייע במניעת פגיעות באזור החזה, ובנקודות עיגון למושבי הילדים במושבים האחוריים.
הבטיחות האקטיבית שודרגה עם אימוץ הדור החדש של מערכת ה-ABS, ולחיצה קצרה יותר על דוושת הבלם לקבלת תחושה טובה יותר ותגובתיות רבה יותר של המערכת.
אמצעי הבטיחות הקפדניים בקורולה החדשה כוללים גם מערכת לחלוקת עומס בלימה באופן אלקטרוני (EBD) ומערכת המחזקת את הבלימה (BA). מערכות לבקרת אחיזת כביש (TRC) ולבקרת יציבות (VSC) זמינות אף הן. לרכבים המצוידים במערכת. VSC מותקנת גם מערכת לשליטה בזינוק בעלייה.



 
 

 

 
 


 



 

 
 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



  חזור למעלה כל הזכויות שמורות לאיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה   טל: 03-6390149   פקס: 03-6872214
 
לייבסיטי - בניית אתרים