סיוע למעסיקים באיוש קציני בטיחות  |  13ֵ% פחות הרוגים בתאונות דרכים בשנת 2018 בהשוואה ל-2017  |  נוהל 14 (מידע תעבורתי על נהגים) כפי שהוא היום, הוא בעיקר עול ואינו עונה על הדרישות  |  משתדרגים - מעתה, איגוד קציני הבטיחות בתעבורה גם ב"פייסבוק"  |  362 הרוגים בשנת 2017, 4% פחות מאשר בשנת 2016  |  


             
_________
 






 








        
 
איך יודעים שהעברה להעסקה קבלנית פוגמת ביכולתו של קצין הבטיחות לבצע את המוטל עליו ולהגביר את הבטיחות?
דף הבית >> ארכיוני האתר (המשך) >> ארכיון (המשך 20) >> איך יודעים שהעברה להעסקה קבלנית פוגמת ביכולתו של קצין הבטיחות לבצע את המוטל עליו ולהגביר את הבטיחות?
14-10-18

חברים יקרים,
לעיונכם מסר חשוב בסידרת המסרים המתארים את חשיבותה של ההעסקה הישירה. תפוצה רחבה והעברת תוכן מסר זה למקסימום אנשים, בכוחם להשפיע על קבלת ההחלטה באשר לאופן ההעסקה. קיראו בעיון את המסר והעבירו אותו הלאה. העבירו אותו לכל מי שיש לו זיקה כלשהיא לנושא זה. בפרנסתינו הדבר. 

שמעון סודאי, יו"ר איגוד קציני הבטיחות

 
 

בשלישי הקרוב תעלה לדיון בוועדת הכלכלה סוגיית אופן העסקת קציני הבטיחות בתעבורה. היינו, האם קצין הבטיחות יועסק ביחסי עובד מעביד בינו לבין ה"מפעל" שעל הבטיחות התעבורתית בו - הוא מפוקד, או שמא יוכל להיות מועסק דרך "חברות למתן שירותי בטיחות" – כעובד קבלן חיצוני וזר על כל ההשלכות החמורות והסכנות התעבורתיות שבפעילותן. 
קצין הבטיחות המוסמך מטעם המדינה לפקח על נהיגת עובדי המפעל ובני משפחותיהם, כמו גם על תקינות הרכבים לרבות משאיות כבדות משקל, המהוות גורם קטלני בשעת תאונה, לא יכול שיהא עובד המובחן מהשאר מבחינת הסטאטוס הנמוך, היותר אירעי, הפחות מחויב למקום בו הוא עובד, בתנאי עבודה ירודים שהשלכותיהם בין היתר- מוטיביציה מופחתת וכיו"ב.
מדובר במי שאחראי על הבטיחות של כולנו.
 
איך אתם יודעים שהעברה להעסקה קבלנית פוגמת ביכולתו של קצין הבטיחות לבצע את המוטל עליו ולהגביר את הבטיחות?
ישנם מחקרים שמראים כיצד רמת הקשר, המחויבות והחיבור של מפקח בטיחות לחברה בה הוא עובד משפיעים על טיב העבודה ועל הבטיחות בפועל. המחקרים מראים בבירור כי ככל שהעובד ארעי, שתנאיו ומעמדו (וגם עבודתו) בטוחה פחות, כך הבטיחות נפגעת.
מאוד פשוט להבין גם כיצד זה קורה: האם הייתם מעזים להשבית משאיות, אם הייתם יודעים שהחברה עשויה להחליף אתכם בשל הנזק הכלכלי שהפעולה שלכם גורמת?
עזרו לנו להציל חיים - חתמו, שתפו את המכתב עם חברים, ובואו נראה לחברי ועדת הכלכלה שיש קול ציבורי עצום שלא מוכן להפקיר את הבטיחות בכבישים!
 
חתמו על המכתב (אפשר גם לשנות את הנוסח. אנחנו ממליצים לשנות לפחות את שורת הנושא לניסוח אישי שלכם, כדי להגביר את האפקטיביות של המכתב). לחצו על שליחה כדי לשלוח את המכתב שלכם אל חברי ועדת הכלכלה, ושתפו חברים נוספים שישלחו גם הם. יחד אנחנו יכולים למנוע את ההחלטה המסוכנת של הפיכת קצין הבטיחות לעובד קבלן.  

חיתמו עכשיו!

לעיון במידע אודות מהי הקואליציה הארצית להעסקה ישירה - לחץ כאן

לעיון בהודעה מס. 1 מטעם הקואליציה - לחץ כאן

לעיון בהודעה מס. 2 מטעם הקואליציה - לחץ כאן


לעיון בהודעה מס. 3 מטעם הקואליציה - לחץ כאן

לעיון בהודעה מס. 4 מטעם הקואליציה - לחץ כאן
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
 

 


 


 


 

 
 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



  חזור למעלה כל הזכויות שמורות לאיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה   טל: 03-6390149   פקס: 03-6872214
 
לייבסיטי - בניית אתרים