סיוע למעסיקים באיוש קציני בטיחות  |  13ֵ% פחות הרוגים בתאונות דרכים בשנת 2018 בהשוואה ל-2017  |  נוהל 14 (מידע תעבורתי על נהגים) כפי שהוא היום, הוא בעיקר עול ואינו עונה על הדרישות  |  משתדרגים - מעתה, איגוד קציני הבטיחות בתעבורה גם ב"פייסבוק"  |  362 הרוגים בשנת 2017, 4% פחות מאשר בשנת 2016  |  


             
_________
 






 








        
 
טכנולוגיה מתקדמת ומשאיות אוטונומית בתערוכה בהאנובר
דף הבית >> ארכיוני האתר >> ארכיון (המשך 14) >> טכנולוגיה מתקדמת ומשאיות אוטונומית בתערוכה בהאנובר
16-9-14
דיימלר תציג את הטכנולוגיות האחרונות וכלי הרכב המתקדמים בתחומי ההובלה והיסעים בתערוכה הבינלאומית לכלי רכב מסחריים (IAA 2014) אשר תיפתח ב-25/9. בתערוכה ניתן יהיה למצוא את צי משאיות היורו 6 של היצרן האירופאי הקובע סטנדרטים חדשים במונחים של עלות מול תועלת, בטיחות, קיימות וממשק נהג. כמו כן בתערוכה יוצגו גם מערך המשאיות המיוחדות של מרצדס בנץ ה-Econic, Unimog וה-Zetros. בנוסף תציג מרצדס בתערוכה את המנועים החדשים הפועלים בגז טבעי.
 
בין החידושים בתערוכה ניתן למצוא את ה-M936G, מנוע גז טבעי חדשני המבוסס על מנוע הדיזל-טורבו ה-OM936 מסדרת ה-Blue Efficiency Power 7.7 החדשה לרכבי Econic. המונע החדש, בפועל על הגז טבעי דחוס (CNG), בעל יכולת של 301 כ"ס שאינו נופל ממקבלו המונע בסולר. במקביל, הוא מציבה סטנדרטים חדשים במונחים של תאימות סביבתית, עם פליטת CO2 של עד 22% מתחת לאלה של מנועי הדיזל. יתרון נוסף הוא רמת רעש הנמוכה אף יותר ממנוע הדיזל השקט ומשקלו כחצי ממנו.
 

משאית אוטונומית (משאית ללא נהג) של מרצדס במרכז התמונה נעה על הכביש

המבקרים בתערוכה יוכלו לצפות במשאית העתיד ה-"2025", משאית אוטונומית המהווה מהפכה ביעילות ובבטיחות, והעתידה לשנות את הגדרות התפקיד של הנהג המקצועי ושל תחום תחבורת הכביש.  כמו כן יוכלו המבקרים בתערוכה להתרשם ממערכת הגברת הכח החדשה של הגורר הכבד ה-Actros SLT בהופעת בכורה ראשונה, זוהי גולת הכותרת של סדרת Actros, המותאמת למשקלים של עד 250 טון. סדרת הACTROS המהווה כיום את המשאית מס' 1 באירופה למרחקים ארוכים.
 
הדור החדש של ה-Unimog שיוצג בתערוכה יותר יעיל, ידידותי לסביבה וחסכוני, ואף על פי שהוא שומר על המאפיינים הטיפוסיים שלו הם משופרים באופן משמעותי. לדוגמא, מערכת הידראוליקה חדשה, המספקת יותר כוח הידראולי ובמקביל דיוק פעולה רב יותר, מאפשרת לנהג לעבור בין מערכות ההילוכים וההידראוליקה תוך כדי תנועה.
 
 הפוסו קאנטר ידוע כבר כחלוץ במערכות ידידותיות לסביבה למגזר הרכב המסחרי לאחר הצגת את הפוסו קאנטר ההיברידי ב-2012. כעט הגיעה תורה של הפוסו קנטאר E-Cell החדשה: משאית קלה ללא פליטה ובעלת מנוע חשמלי בטווח פעולה של מעל 100 קילומטר, פלט רב עוצמה של 110 קילוואט (150 כ"ס) ויכולת הובלה של עד 6 טון.
 
התערוכה תתקיים מה-5 לספטמבר ועד ה-2 לאוקטובר בהאנובר - גרמניה





 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
 

 


 



 

 
 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



  חזור למעלה כל הזכויות שמורות לאיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה   טל: 03-6390149   פקס: 03-6872214
 
לייבסיטי - בניית אתרים