סיוע למעסיקים באיוש קציני בטיחות  |  עלייה מדאיגה במספר ההרוגים בתאונות דרכים. 5% יותר הרוגים בתאונות דרכים בשנת 2019 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד  |  נוהל 14 (מידע תעבורתי על נהגים) כפי שהוא היום, הוא בעיקר עול ואינו עונה על הדרישות  |  משתדרגים - מעתה, איגוד קציני הבטיחות בתעבורה גם ב"פייסבוק"  |  362 הרוגים בשנת 2017, 4% פחות מאשר בשנת 2016  |  


             
_________
 








        
 
אנחנו נמצאים כבר בתחילת עידן ה-connected car. איך מנצלים זאת לשליטה ובקרה על צי הרכב ?
דף הבית >> ארכיוני האתר (המשך) >> ארכיון (המשך 15) >> אנחנו נמצאים כבר בתחילת עידן ה-connected car. איך מנצלים זאת לשליטה ובקרה על צי הרכב ?
18-6-15

כמיטב המסורת, גם ביום עיון זה ניתנו הרצאות על ידי מומחים שהביאו את החידושים האחרונים איש איש בהתאם לתחום התמחותו.
להלן תקציר ההרצאות ביום העיון.

צביקה דן, המשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת המבצעים החדש, ברשות הלאומית, בירך את קציני הבטיחות ביישר כח והבטיח לסייע ככל האפשר לקציני הבטיחות בשמירה על הבטיחות בדרכים
רועי שחורי, מנכ"ל דאצ'ה בישראל, תיאר את התפיסה הצרכנית השונה  במכירת הדאצ'ה. המבוססת על ארבעה עקרונות. מכונית גדולה יותר במחיר נמוך יותר, מכוניות פשוטות, חזקות ואמינות, מבוססת על טכנולוגיות של רנו וניסאן ומחירי תחזוקה נמוכים. ארבעה דגמים משווקים בישראל: דסטר, סנדרוסטפווי, דוקר (מסחרית) ולודג', כל הדגמים ידניים. הדגם הנמכר ביותר הינו הדסטר. כלי הרכב החדש שמשווק בישראל החל מחודש ינואר האחרון מכר בתקופה זו כבר 1000 מכוניות. לדברי שחורי, המחירים נמוכים בכ-25% מדגמים מתחרים, עם זאת, קבועים ואין הנחות. 
לכל הדגמים אחריות של שלש שנים או 100 אלף ק"מ.
את הדאצ'ה על דגמיה השונים ניתן לרכוש גם באמצעות אתר האינטרנט של החברה ואין הכרח להגיע לאולם התצוגה.
הסניף המרכזי נמצא בפתח תקווה ובקרוב ייפתחו סניפים גם בחיפה ובאר שבע.
דליה קימרון דיברה על נושא הזהירות בדרכים והדגישה את "הסח הדעת" כגורם מרכזי בגרימת תאונות דרכים. דיבור במכשירי טלפון ניידים גורמים להסחת דעת חמורה וכתוצאה מכך נגרמות תאונות דרכים. דליה ששיכלה את בנה בתאונת דרכים דיברה מדם ליבה על נושא האחריות האישית בנהיגה. דליה אינה מאמינה באיומים והפחדות, לדעתה לחינוך תפקיד מרכזי במניעת תאונות דרכים. דליה מאמינה כי יש לפנות אל הנהג לא רק דרך השכל והלעטה של חומר יבש ,אלא גם דרך הרגש. השילוב של שני הדברים גם יחד, הוא הרבה יותר מועיל  
עמית לוזון מחב' איתוראן הסביר על מערכת "איתוראן פלאג אין" המאפשרת שליטה ובקרה "און ליין" 24/7 לקצין הבטיחות מהמחשב המשרדי או מהסמרטפון שלו, על כל צי הרכב והנהגים בחברה. ברבות מהמכוניות הנעות על הכבישים קיימים כבר עתה סוגים שונים של תקשורת. המערכת של איתוראן מנצלת עובדה זו ומאפשרת קבלת נתונים מגוונים על "התנהגות הרכב". המערכת בין היתר בודקת  מהירויות, האצות, מאפשרת נהול יומן רכב, מתריעה על מועד לטיפולים ועוד. המערכת נותנת ציונים לנהגים המאפשרים לקצין הבטיחות לעקוב אחרי שגיאות אישיות  של הנהגים ובכך מאפשרת לטפל באופן אינבידואלי בכל נהג בהתאם לשגיאות שלו. למערכת ממשק התחברות ל"מוביליי". "איתוראן פלאג אין" מאפשרת גם לנהג עצמו להיכנס למערכת ולהתבונן ב"אזור האישי" שלו בציוני הנהיגה האישיים שלו.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
 

 


 



 

 
 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



  חזור למעלה כל הזכויות שמורות לאיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה   טל: 03-6390149   פקס: 03-6872214
 
לייבסיטי - בניית אתרים