סיוע למעסיקים באיוש קציני בטיחות  |  עלייה מדאיגה במספר ההרוגים בתאונות דרכים. 5% יותר הרוגים בתאונות דרכים בשנת 2019 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד  |  נוהל 14 (מידע תעבורתי על נהגים) כפי שהוא היום, הוא בעיקר עול ואינו עונה על הדרישות  |  משתדרגים - מעתה, איגוד קציני הבטיחות בתעבורה גם ב"פייסבוק"  |  362 הרוגים בשנת 2017, 4% פחות מאשר בשנת 2016  |  


             
_________
 










        
 
כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל משיקה את האאוטלנדר PHEV
דף הבית >> ארכיוני האתר >> ארכיון (המשך 13) >> כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל משיקה את האאוטלנדר PHEV
10-6-14
כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל משיקה את  האאוטלנדר PHEV
 מדובר ברכב פורץ דרך בעל טכנולוגיה ייחודית המציע לראשונה בישראל  רכב SUV חשמלי היברידי נטען
 


האאוטלנדר PHEV מציע פתרון מרשים בצריכת הדלק לצד רכב עם  ציון ירוק במיוחד אשר יהיה בקבוצת זיהום בדרגה 1 והופך אותו בכך לרכב הראשון בישראל שאינו חשמלי טהור שמקבל ציון זההאאוטלנדר  מציע אבזור עשיר ויוקרתי בסטנדרט גבוה ומערכות בטיחות מתקדמות ביותר
 
לראשונה מגיע עם אפליקציה לשליטה דרך הסמארטפון להפעלת מערכת מיזוג , או ניטור מצב הטעינה ומערכות הרכב השונות
 
דוידי פיאמנטה מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל: "אנו משיקים רכב מהפכני מבחינה טכנולוגית, המשלב צרכי נהג ומשפחה, איכות נסיעה ללא תחרות בכל דרך ושמירה על הסביבה"
 
כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל משיקה בישראל את אאוטלנדר PHEV החדשני ופורץ הדרך בעל הנעה כפולה 4X4, המצויד במערכת הנעה פלאג אין היברידית הכוללת שני מנועי חשמל (82 כ"ס כל אחד), יכולת הטענה מעמדת טעינה ומנוע בעירה פנימית (121 כ"ס) אשר משמש לייצור אנרגיה תוך כדי נסיעה בכדי להטעין את סוללת ההינע של הרכב. האאוטלנדר PHEV ממזג חדשנות טכנולוגית בתחום ההנעה החשמלית מדגם ה-i-Miev בשילוב הנעה כפולה, המבוססת על דגמי הראלי וטכנולוגית SUV המגיעה מהפאג'רו.
האאוטלנדר PHEV ימכר במחיר של 224,900 אלף ₪.  
עלות טעינה מלאה עומדת על כ- 8 ₪ (0.66 ₪ לקוט"ש).

 מדובר ברכב שנותן מענה ייחודי לנהיגה משולבת, כמעט ללא מגבלת טווח, בניגוד לפתרונות קודמים וקיימים של רכבים חשמליים עם טווח נהיגה מוגבל. אנו גאים להציג היום את אחת המהפכות החשובות בעולם הרכב כפי שהבטיח היצרן לפני מספר שנים ומקווים להפוך לנושאי הבשורה בתחום  זה, הוסיף פיאמנטה".
מנוע הבעירה הפנימית מופעל לרוב כמחולל זרם חשמלי המפעיל גנרטור אשר מטעין את סוללת ההינע וזאת מזינה את המנועים החשמליים ופעולתם המשותפת מאפשרת נסיעה לטווח של מעל 800 ק"מ (לפי נתוני יצרן) בשימוש של מיכל דלק אחד. מנוע הבנזין בנפח 2.0 ליטר המניע גם את הגלגלים הקדמיים ונכנס לפעולה כאשר יש צורך לייצר חשמל עבור ההנעה החשמלית, או לקחת חלק בהנעת המכונית.



פליטת מזהמים, צריכת דלק וציון ירוק
·        פליטת ה- CO2 בנסיעה חשמלית בלבד עומדת על 0. הפליטה          המשוקללת על פי נתוני היצרן היא 44.
·        צריכת הדלק בנסיעה במצב חשמלי בלבד עומדת על 0 ליטר לק"מ.
·        צריכת הדלק המשוקללת עומדת על כ- 52.6 ק"מ לליטר על פי נתוני יצרן.
·        מדובר ברכב היחיד בישראל שאינו חשמלי טהור המקבל ציון ירוק של 1.
לאאוטלנדר PHEV שלושה מצבי פעולה, אשר  מתחלפים בצורה אוטומטית בין מצב למצב  בכל רגע ונתון ובהסתמך על אופי הנהיגה, מצב הטעינה והמהירות על מנת להביא את צריכת הדלק למצב האופטימאלי

mode Electric Vehicle - מונע על ידי סוללת הינע  בלבד. כוח ההינע זורם דרך שני מנועי חשמל בתצורת ה- 4X4. זהו מצב חשמלי מלא, עם טווח נסיעה מוצהר של  52 ק"מ וזמן טעינה של 3.5 שעות מעמדת טעינה ייעודית, (30 דקות בטעינה מעמדת טעינה מהירה ייעודית למילוי של עד 80% מקיבולת הסוללה) במצב זה המנועים החשמליים נסמכים על סוללת ליתיום-יון (סוללת הינע)   עם קיבולת של 12 קילו-וואט שעה, ומתח מערכת של 300 וולט. התוצאה היא אפס פליטת מזהמים וללא צריכת דלק בכלל. מצב זה שקט, נקי ורב עוצמה עם מהירות מרבית של 120 קמ"ש.
מצב היברידי טורי – הנעה חשמלית וסיוע ממנוע הבנזין. במצב של האצה או התרוקנות סוללת ההינע, מנוע הבעירה הפנימית נכנס לפעולה ומייצר חשמל שמועבר לסוללת הינע ומשם לשני המנועים החשמליים. זהו מצב משולב  בו מנוע הבנזין נכנס לפעולה ופועל כמחולל זרם (גנרטור) לטעינת הסוללה. במצב זה מנוע הבעירה הפנימית לא מניע ישירות את הגלגלים.

מצב היברידי מקביל- הנעת מנוע (בעירה פנימית) עם סיוע של המנועים החשמליים. בנסיעה במהירות גבוהה מעל 120 קמ"ש מנוע  הבנזין נכנס לפעולה ומניע את הגלגלים הקדמיים בלבד ובה בעת מטעין את הסוללת הינע. במקרים של האצה נוספת או עומס אחר, שני המנועים החשמליים תורמים אף הם כוח. במצב זה מנוע הבנזין מספק את עיקר האנרגיה ישירות לגלגלים קדמיים, והמנועים החשמליים מסייעים לביצועים וחסכון בדלק.
בנוסף מצויד הרכב במערכת תמיכה למצב נהיגה ECO. באמצעות לחיצה על כפתור מצב ECO ניתן לעבור למצב נהיגה חסכוני ויעיל יותר שמשפיע על השימוש במנועים החשמליים, במנוע הבנזין, מערכות המיזוג ועוד. כמו כן ישנו צג המראה עד כמה הנהיגה יעילה וחסכונית. מצבCHARGE  גורם למנוע הבנזין לטעון את סוללת ההינע ואילו מצב SAVE חוסך שימוש בחשמל ושומר על קיבולת הסוללה קבועה. בנוסף, בירידות ובבלימות, בתהליך האטה שני מנועי החשמל מייצרים חשמל ומטעינים את סוללת ההינע באמצעות בלימה רגרנטיבית  (regenerative braking).

הטעינה:
את האאוטלנדר PHEV ניתן לטעון ב- 2 צורות; ניתן לטעון את הסוללה על ידי חיבור לעמדת טעינה ייעודית למשך כ-3.5 שעות עם כבל המסופק יחד עם הרכב. האאוטלנדר PHEV  מצויד גם בשקע לטעינה מהירה, המאפשר טעינת הסוללה תוך 30 דקות לקיבולת של 80% בעמדת טעינה מהירה.

הטכנולוגיה:
האאוטלנדר PHEV משופע באבזור וטכנולוגיה פורצת דרך. לראשונה ניתן יהיה להשתמש באפליקציה ייעודית דרך הסמארטפון לשליטה מרחוק בטיימר הטעינה, לשנות את זמני הטעינה לשעות הלילה בהן התעריף נמוך יותר, להדליק את פנסי הרכב מרחוק ולשלוט מרחוק בהפעלת מזגן בזמן הטענת הרכב קירור ללא צורך כמובן בהתנעת הרכב על מנת להגיע לרכב מקורר מראש. החיבור עם הרכב נעשה באמצעות ה- wi-fi.
 
האבזור:
האאוטלנדר PHEV משלב אבזור עשיר ויוקרתי הכולל התנעה ללא מפתח, מושבי עור, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, חימום לזוג מושבים קדמיים, חישוקי סגסוגת 18 אינץ',  גג שמש חשמלי, מערכת מולטימדיה מתקדמת הכוללת 6 רמקולים ומסך מגע בגודל 7 אינץ' עם אפשרות לשיקוף הסמארטפון על הצג באמצעות חיבור HDMI ובכך מאפשרת להציג את אפליקציית הניווט Waze (במכשירים תומכים), מצלמת נסיעה לאחור, שליטה על מערכת הקול ודיבורית בלוטוס מגלגל ההגה.
 
בנוסף כולל הרכב תאורה קדמית HID מסוג קסנון בעלות טווח רחב במיוחד, תאורה אחורית משולבת LED, דלת תא מטען חשמלית, הניתנת לפתיחה באמצעות כפתור הממוקם ליד מושב הנהג, שקע USB ו-שקע  12V,  חלונות כהים בחלק האחורי, הגה עור, מראות צד מחוממות מתקפלות חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת, חיישן גשם, חיישן תאורה, מנופי בלימה בשליטה מגלגל ההגה (מנופים לשליטה במידת הבלימה הרגנרטיבית אשר מטעינה את סוללת ההינע).
 
תצוגת לוח השעונים הינה בצג LCD בגודל 4.2 אינץ' אשר כולל מידע אודות מחשב הדרך, התראה לטיפול, מצב הנעה, רמת טעינה רגנרטיבית, מדד צריכת אנרגיה, מספר ק"מ בנסיעה חשמלית, מצב סוללה, זרימת אנרגיה ועוד.
 
מערכות הבטיחות:
האאוטלנדר PHEV שזכה ב-5 כוכבי ריסוק במבחני ה-NCAP האירופאי והיפני ייהנה מסטנדרט בטיחות גבוה ביותר ושלל מערכות בטיחות הכולל מערכת למניעת (איפחות) תאונה חזיתית FCM אשר מזהירה מפני תאונה ובולמת בצורה אוטומטית ( במהירות פחות מ- 30 קמ"ש)  את הרכב כשיש סכנה לתאונה, אזהרת רכב אקוסטית AVAS, בקרת שיוט אדפטיבית ACC אשר שומרת על מרחק מהרכב מלפנים, התרעה על סטיה מנתיב LDW, אשר תתריע באמצעות חיווי קולי ונורת אזהרה ומערכת שליטה משולבת SUPER ALL WHEEL CONTROL אשר מספקת אחיזת גבוהה, יציבות איתנה, גם על משטחים מאתגרים באמצעות שילוב של בקרת יציבות אקטיבית,, בקרת משיכה ובקרת סבסוב אקטיבית, נעילת 4WD המדמה נעילה של הדיפרנציאל המרכזי ומחלק את הכוח בין כל ארבעת הגלגלים לשיפור היציבות ואחיזת הכביש בתנאים קשים ומערכת ASC אשר מווסתת באופן אוטומטי את כוח המנוע ובולמת את הגלגלים המתאימים על מנת לסייע לשמור על השליטה ברכב ולמנוע החלקה. בנוסף, 7 כריות אוויר, מערכת לחלוקת עוצמת בלימה  EBD, מערכת עזר לזינוק בעליה HSA, מערכת עזר לבלימה BAS ואיתות בלימת חירום.
 
מידות:
 
אורך 4655 מ"מ, רוחב, 1800 מ"מ, גובה, 1680 מ"מ, בסיס גלגלים, 2670 מ"מ, מרווח גחון 19 מ"מ, משקל 1810 ק"ג, נפח תא מטען, 451-731 ליטר, מיכל דלק, 45 ליטר.
סרטון  הסבר על הטכנולוגיה:
https://www.youtube.com/watch?v=tLItoIH4dxI







 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
 

 

 
 


 



 

 
 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



  חזור למעלה כל הזכויות שמורות לאיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה   טל: 03-6390149   פקס: 03-6872214
 
לייבסיטי - בניית אתרים