איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

מתחילת יוני – יותר שוטרים על הכבישים

מגבירים את האכיפה בכבישים בחודשי הקיץ. שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ אישר
היום (16/5/10 ) להעביר למשטרת התנועה הארצית (מתנ"א) תקציב מיוחד של שלושה מיליון שקלים לתגבור מערך האכיפה של המשטרה, בכבישים מסוכנים ובמוקדי בילוי של צעירים.
בסיכום שנערך בין השר ישראל כץ לשר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ הוחלט להעביר למשטרת התנועה הארצית שלושה מיליון שקלים לתגבור האכיפה, בשלושת חודשי הקיץ, המועדים לתאונות דרכים רבות. מדובר בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, בהם נרשמת מידי שנה עלייה משמעותית במספר התאונות, בהשוואה לשאר חודשי השנה.
במסגרת התוכנית, יתוגברו שוטרי התנועה בחודשים אלה במוקדי סיכון ובכבישים אדומים ותורגש נוכחות מסיבית של שוטרים, במקומות בילוי של תלמידים וצעירים, בכל שעות היממה.
תגבור מערך האכיפה של המשטרה יתבצע באמצעות תוספת משמרות של שוטרים שיגבירו את נוכחותם, באזורי סיכון וכבישים אדומים, בעיקר באזורי בילוי של צעירים. כמו כן יינתן דגש מיוחד לאכיפת עבירות תנועה של רכב דו גלגלי.
בעקבות מעורבותם הגוברת של רכב דו גלגלי בתאונות דרכים יקיים היום השר כץ דיון מיוחד בלשכתו, בהשתתפות נציגי משרד התחבורה, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ונציגים של ארגוני הרכב הדו גלגלי בישראל. הדיון נועד לגבש תוכנית פעולה משותפת שתצמצם את מעורבותם של כלי רכב אלה בתאונות דרכים. יצוין כי מתחילת השנה נהרגו בכבישי ישראל 23 רוכבי אופנוע, לעומת 8 בתקופה המקבילה אשתקד.
כלי נגישות