איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

כלמוביל משיקה את i20 החדשה

8-8-12
כל מוביל מציגה דגם חדש לאחר מתיחת פנים במחיר של החל מ – 74,900₪ 




ה- i20 החדשה ממשיכה גם היא את סממני העיצוב של יונדאי- Fluidic Sculpture ותכלול בין היתר אבזור ומפרט עשיר כבר מדגם הבסיס. העיצוב החדש והמפוסל יותר מדגיש את הקווים החדשים והמודרניים של יונדאי מבחוץ ומבפנים.
 
במסגרת מתיחת הפנים של יונדאי i20 יושק בישראל גם דגם חדש עם מנוע 1.2 ליטר, תיבת הילוכים ידנית ו- 85 כ"ס אשר יימכר ב- 74,900 אלף ₪. הדגם ישווק ברמת גימור Insight ויאובזר ב- 4 חלונות חשמל, מראות חשמליות, נעילה מרכזית, מראות מתקפלות חשמליות, פנסי איתות במראות, מחשב דרך, אימובילייזר מקורי, מערכת שמע מקורית, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, תא כפפות מקורר, מנגנון SAFETY WINDOW בחלון ועוד. לדגם זה פליטה של 114 ג/ק"מ המזכה אותו בציון ירוק 2.
 
דגם ה- Insight ישווק גם במנוע 1.4 ליטר אוטומטי ובמחיר של 94,900 ₪.
 
דגמי יונדאי i20 עם מנוע 1.4 ליטר ב- 100 כ"ס כוללים גם את רמת האבזור Inspire אשר משלבים בנוסף, בקרת אקלים, חלון שמש, חישוקי סגסוגת, גלגל הגה מצופה עור  וכניסה ל- iPOD. דגם ה- Premium יכלול בנוסף, מערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים- TPMS, פנסי ערפל, חיישן הדלקת אורות, מראת ECM  נגד סינוור וריפודים בצבע אדום.



בכל הדגמים 6 כריות אוויר מערכת ESP, EBD + ABS ומערכת בקרת משיכה TCS.
 
ה- i20 הינה אחד הדגמים הפופולאריים של יונדאי בישראל וזוכה להצלחה רבה. מתיחת הפנים מאפשרת להביא לקהל הישראלי דגמים חדשים המשלבים אבזור רב, בטיחות ומחיר אטרקטיבי.
 
 ה- i20 החדשה תימכר בשלוש רמות גימור: InsightInspire Premium,

כלי נגישות